Inlägg från: Anonym (Kortväxt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kortväxt)

Kortväxt vuxen man

Jag bantade tyvärr i puberteten. Detta gjorde att jag växte väldigt dåligt sista åren i växtfasen. Blev bara 1.74 cm lång. Stod nästan stilla i längden under 9-10 månader. Vid 17 års åldern växte jag sedan 3-4 cm. Året före anorexian hade jag en spurt på 8 cm på 1 år. Lite rörigt, men mor fortfarande dåligt efter 10 år pga detta. Dessa tankar är hos mig dagligen, flera gånger per timme.

Nu är jag inte jättekort. Men yngre idag är sjukt långa. Ser väldigt många tjejer som är längre än mig också. 

• Svar på tråden Kortväxt vuxen man
  • Anonym (Kortväxt)

Problemet är att jag nådde inte min maxlängden. Stannade upp i utvecklingen. Men man kan inget göra, men det tynger mig något fruktansvärt än idag.

• Anonym (Kortväxt)

Har ändå svårt att släppa detta. Jag har inte haft problem med tjejer egentligen. 

• Anonym (Kortväxt)

Jag bantade i 8-9 månader. Gick ner över 10 kg från normalvikt och hoppade måltider tyvärr. Tror att det fuckade upp en hel del. 

• Anonym (Kortväxt)

Kan ju inte göra något. Men klart att hård bantning och lågt underskott borde hämna utvecklingen. 

Känner mig kort, men ganska lång bland många kvinnor. Jobbiga tankar som fortfarande sitter kvar att man skulle ha varit mer normal.

• Anonym (Kortväxt)

Min pappa är 1.77 tror jag. Mamma 1.66. Mina bröder 1.79, äldsta en bit över 1.80, mina morbröder ö 1.80 förutom en som är som jag. Kusinerna över 1.80 också. 

Jag bantade hösten efter sommaren där jag växte väldigt mycket. Jag inbillar mig att just den perioden var precis före min sluttid där tillväxtzonerna stängdes. Året före kom jag i målbrottet.

Svar på tråden Kortväxt vuxen man