Inlägg från: Anonym (Beror på) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Beror på)

Dra i/hålla i håret , bakifrån

Med exet: Nej, för han gjorde det inte naturligt utan det blev en roll han spelade.

Med nuvarande: absolut, för det kommer naturligt för honom att göra det, att ta över kontrollen över mig. Strypsex där jag inte får luft går bort, men att ha något tight runt halsen (händer, bälte eller som nu senast, ett rep som satt runt händer, midja och hals, hell yes! Han har total kontroll över hur långt han får gå. Men, det var naturligt för honom även för 25 år sedan när vi lärde känna varandra.

• Anonym (Beror på)

Förresten.... Att ta tag i håret är en konstart, det handlar inte bara om att ta tag och dra utan att göra det på rätt sätt, dvs på rätt plats på huvudet och nära hårbotten. 

Sedan är det inget som sker endast när man kör bakifrån utan kan även ske i en kyss eller vid en avsugning. 

Men som sagt, det gäller att den som gör det är lyhörd.

• Anonym (Beror på)

Det behöver dessutom inte bara vara killen som tar tag i håret utan det kan även tjejen göra vid tex kyssar och oralsex.... nu är min nuvarande rakad på huvudet så där finns det inget att ta i

• Anonym (Beror på)
    Anonym (B) skrev 2025-08-10 14:58:01 följande:

Så många som inte mår bra. 

Jag vet, det är därför de ser ner på andras sexuella preferenser.... beklagligt att inte kunna acceptera att alla gillar olika.
Svar på tråden Dra i/hålla i håret , bakifrån