Pojkvän städar inte
Tycker det är en varningsflagg att man inte håller toan städad när man bjuder hem gäster. Så illa att gästen inte ens vill använda toan.
I synnerhet när man bjuder hem sin flickvän, som man borde vilja visa sin bästa sida
Tycker det är en varningsflagg att man inte håller toan städad när man bjuder hem gäster. Så illa att gästen inte ens vill använda toan.
I synnerhet när man bjuder hem sin flickvän, som man borde vilja visa sin bästa sida
Jag har låtit en kompis sova här ett tag då det tagit slut med hans tjej.
Berättade det för min kille igår och han blev rasande och sa att han skulle göra slut. Försöker vända det genom att säga "hur hade du känt om en tjej sov i min soffa?".
Känner att detta är en varningsflagga. Men vet inte hur jag ska göra slut med honom. Försökt prata med hans mamma men hon vill inte lägga sig i. Senast vi bråkade så kallade han mig för diverse saker (bland annat könsord). Känner att jag inte orkar mer. Men vet inte hur/vart jag ska träffa en vettig man därute. Som vill gifta sig och vill ha barn i framtiden. Jag är flyttbar om det visar sig att en ny kille är the perfect guy.