Otrohet
Känns det fel så är det något som inte är bra med hennes beteende. Jag skulle inte tolerera att någon betedde sig så respektlöst i ett förhållande.
Och tro mig jag har varit o dina kläder, kompromissat med mig själv och tänkt att ?nä det är nog inte så farligt, det är nog jag som är känslig osv. Men det hon gör mot dig är inte schysst.
Framförallt för att hon då och då tvingar in dig i en situation där du känner dig förminskad och inte sedd, och dessutom med hjälp av en sk ?vän?. ??som ger henne en kick o form av små bekräftelse budskao på olika sätt. Det är bara ett annat namn för att
?jag sätter handen i den här kakburken ibland när jag känner för det, och struntar i hur det får dig att känna dig?
Jag vill inte låta hård, men du är värd så mycket bättre. Någon som respekterar dig och söker sig till dig och ingen annan för bekräftelse, ömhet och allt det andra.
Jag klev av tåget och det sista jag önskar i mitt nuvarande förhållande (o tack o lov är det så också) - det är någon som i smyg flörtar med andra och försöker få det att låta som något helt naturligt och som dessutom ska ha kakan kvar. Nä ? schaaas👋
Allt gott!