Inlägg från: Anonym (L) |Visa alla inlägg
  • Anonym (L)

Är jag bortom räddning?

Jag har inte läst hela din tråd så kanske har du redan svarat?.
    varför vill du lämna din man? 
    det Verkar ju vara viktigt för dig att leva MED någon?. Så vad är det du söker o har du o din man försökt hitta tillbaks till varandra?

Jag tänker att man lämnar framför allt för att man hellre vill vara själv än leva med den man har. Det finns ju ingen garanti att man hittar någon som man vill leva med och då bör man också ha övervägt att det är ok att leva ensam.

utifrån med na väninnor så verkar de flesta som separerar ABSOLUT inte vilja flytta ihop med någon ny man, om de ens bryr sig om att leta efter ny man?.

• Anonym (L)
    Anonym (TS) skrev 2025-07-02 22:46:35 följande:
    Det ligger förstås många saker bakom och många år av funderingar fram och tillbaka men främst är det bristen på kärlek och bekräftelse och såklart är intimitet en del av det.

Såg att du svarat.

Du funderar inte på att din man känner likadant och att ni borde prata med varandra på ett bättre sätt?
    jag kan tycka att om man har barn ihop, men även om ni inte har det, så är man skyldiga att ha försökt o t ex gått på familjerådgivning.
    förhållandet dör garanterat utan ömhet o sex. För er båda?.
    PRATA OM ERA BEHOV O VAD NI ÖNSKAR I EN RELATION, jag längtar var att du inte är ensam i din känsla.

Svar på tråden Är jag bortom räddning?