Är jag bortom räddning?
Hej,
Jag tror absolut att du kommer att hitta de som vill vara intima med om det senare leder till en relation är en annan fråga som man aldrig kan veta.
Att leta efter sex för en kvinna är betydligt lättare än för män. Jag är man och 50 år och har nyligen skiljt mig på liknande grunder att lusten och intimiteten försvann, jag är
Varken snygg eller ful. Jag sökte ganska omgående och intensivt efter någon att vara intim med och träffade en kvinna som vi har sagt att det är bara här och nu (tillfälligt)
Hon är inte den allra snyggaste enligt normen men jag är attraherad och vi har bra sex och umgås också en del. Så det tillfälliga börjar nästan bli något annat. .. så slutsatsen det gick utmärkt för både henne och mig även om ingen av oss någon skönhet. Men vi är attraherad av varandra och Jag som inte hade haft sex med någon annan än min föredetta fru innan jag skilde mig börjar få tillbaka en del sexuellt självförtroende efter år av obesvarad åtrå vilket för mig var väldigt knäckande. (Hon är inte attherad alltså är det jag som är dålig).
Ett råd till om du tror på det första är att verkligen göra färdigt din skilsmässa innan du söker för att inte få en tilltrasslad situation... Men sen är det bara ut och jaga det finns män