Inlägg från: Anonym (Frågvis) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Frågvis)

Dominant kvinna i förhållande - finns det?

Man läser ofta om att kvinnor vill bli satta på plats, att de vill ha en manlig och dominant partner etc. Motsatsen till detta är ju att kvinnan är dominant och mannen undergiven. Detta hör man väldig sällan om.

Finns det kvinnor som är sexuellt dominanta sina män och hur yttrar sig detta rent praktiskt? Fysiskt är ofta kvinnan underlägsen mannen men psykiskt skulle det kunna vara tvärtom. 

Ni som har ett förhållande där kvinnan bestämmer mer sexuellt kan ni inte beskriva lite hur det skulle kunna gå till hos er? Det omvända patriarkaliska kan jag lättare förstå hur det används inom hemmets 4 väggar. 

• Svar på tråden Dominant kvinna i förhållande - finns det?
  • Anonym (Frågvis)
    Anonym (Q55) skrev 2025-07-03 22:25:46 följande:

Jo då de finns. Dominanta quinnor. Rollspelet är hur härligt som helst. Visst det pågår emellanåt även utanför husets väggar. Maken får ett uppdrag eller två. Ska genomföra och fota. Inga knäppa saker utan bara en maktutövning. Sedan kan vi bestämma att gå all in och då blir det sååå erotiskt. Lite rekvisita finns så klart. Lite åt bdsm hållet. Men mest jag som fullblods Dominatrix och han är min slav. My boy. Härlig lek. 

Tack för svar. Jag blir nyfiken på hur ni lever och hur du som dominant använder det i vardagen mot din "slav" som ger både dig och honom något. 
  • Anonym (Frågvis)
    Anonym (djungel) skrev 2025-07-05 09:33:04 följande:

Vissa av oss går åt båda hållen. Det räcker att jag är sexuellt aggressiv så blir mannen undergiven. Jag låter bli att tvätta mig, sitter på hans ansikte, retas, sätter en plugg i honom, bestämmer om han får komma. Blir jag missnöjd kanske han får GS. Han älskar det. 
    Jag hade inte gjort det om han inte tyckte om det för jag är inte sadist. Det tänder mig att han tänder på det jag gör. Jag hade kunnat vara mycket mer kreativ men håller mig inom ramen för det han önskar.

Vad betyder GS?
Svar på tråden Dominant kvinna i förhållande - finns det?