Inlägg från: Anonym (Etcetera) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Etcetera)

Höra åsikter ang min mans åsikter

Din man låter som en osäker person som inte vill att sin fru ska unna sig.

Jag överraskar min fru flera gånger per år med spa, massage, frisör, restauranger etcetera. Här följer inte alltid jag med då jag jobbar eller umgås med tonårsbarnen.

Skämmer jag bort min fru och sätter henne på en pedestal? Ja helt klart, det är min fru, en helt fantastisk människa och mamma till mina barn. Är det någon här i världen jag gränslöst får skämma bort så är det (i min mening) min fru.

Jag tycker det är viktigt att unna sin partner, speciellt under småbarnsåren. Det bygger tillit och gynnar hela relationen. För att svara på ditt inlägg så tycker jag din mans agerande inte är befogat. Om han är svartsjuk så till den grad att det begränsar ditt liv (så pass att du inte kan gå på spa några timmar) så borde han söka hjälp för dom känslorna.

Jag vet att människor flirtar med min fru, på stan, i affärer, på spa med mera. Hon är väldigt vacker, feminin och tar hand om sig själv, men trots detta är jag inte orolig för jag väljer att lita på henne och har gjort det sedan vi gifte oss över 15 år sedan.

Svar på tråden Höra åsikter ang min mans åsikter