Höra åsikter ang min mans åsikter
Tycker abs inte du ska gå!
varför ska du gå? Stanna och ta hand om ditt barn eller om du måste gå, gå en annan tillfä när det inte är massa män där. Du är faktiskt respektlös mot din man. Det min åsikt.
Tycker abs inte du ska gå!
varför ska du gå? Stanna och ta hand om ditt barn eller om du måste gå, gå en annan tillfä när det inte är massa män där. Du är faktiskt respektlös mot din man. Det min åsikt.
Jo förstår :/ men hans svartsjuka började faktiskt efter 1 år, så jag blev ju lite vilseledd om ja ska vara ärlig. Och det smög sig på relationen och pågått under 4 års tid. Nu har vi en bebis? vet inte riktigt hur ja ska bemöta denna situation.
den här situationen beskriver vår relation i sin helhet, han är även svartsjuk gällande kläder, normala kläder :).
Han har gått på KBT, hos psykolog samt parterapi dock endast 3 gånger. Det hjälper? i 3 veckor sen blir Det värre? han begränsar mina klädval också, jag får ej ha tights på mig eller tight klänning, allt som visar former? der Är mkt han begränsar mig med..
Hade varit väldigt lugnt för min del men nu är det inte mig du är ihop med eller någon annan i kommentarerna för den delen heller.
Det faktum att du känner ett behov av att söka stöd för dina åsikter utanför din relation ger honom ändå en viktig poäng, du respekterar inte hans åsikt. Det behöver man såklart inte göra men jag har sällan hört talats om relationer som håller där man inte respekterar varann.