Inlägg från: SaBiEl |Visa alla inlägg
  • SaBiEl

Bf Mars 2026 🌸

Joinar tråden här, vi har BF 9e mars och första barnet. 

Tycker allt känns lite overkligt och känner mig i dagsläget lite likgiltig inför allt det här (känns tabu att säga så) trots att det var halvplanerat, lite ?händer det så händer det? så jag hoppas att er glädje och pepp för era graviditeter smittar av sig lite på mig och att man kanske efter KUB kommer kunna ta till sig allt så att det känns lite mer verkligt då 😊 

• SaBiEl
    ElsaCross skrev 2025-08-14 16:42:23 följande:
    Grattas till första barnet! Vill bara bekräfta att dina känslor/tankar är väldigt vanliga, jag hade de också i min första trots att vi försökt i nästan 1 år. Tankar som: vad har vi gjort, orkar vi det här, hur kommer livet se ut, ska jag inte längre bara ha mig själv att se efter nu? Men med växande mage, ultraljud, små pratstunder om namn och att köpa första bodyn etc så växte en förväntan och självklarhet stark. Det kommer att bli magiskt, men ibland får det växa fram över tid. Ja hade samma tankar som nyförlöst sen haha, men de delade samtidigt plats med så mycket annat. Mycket kan vara sant samtidigt ❤️ 

välkommen till gänget 🥰
    Tack så mycket för peppen, det underlättar att höra om att fler gått i samma tankar och även att man kanske ska vara beredd på att samma känsla kan komma efter förlossning 🥰
  • SaBiEl
    Rosen3 skrev 2025-08-15 17:25:14 följande:
    På onsdag ❤️

Fick tillbaka NIPT och det är en frisk liten pojke ❤️
    Gud va skönt! Grattis 🥰
  • SaBiEl

Jag fick blödningar +klump och grym mensvärk igår, åkte in på gynakuten idag och fick se en tom avlång hinnsäck  (kanske en förklaring till att jag hela tiden haft en känsla av att nåt är fel och det kanske var därför jag varit så likgiltig inför vår graviditet). Skulle gått in i v12 (11+0) idag.

Jag hoppar ur här och önskar er alla ett stort lycka till med era graviditeter och blivande knoddar ❤️

Svar på tråden Bf Mars 2026 🌸