Inlägg från: Anonym (Mois) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mois)

Bf Mars 2026 🌸

Anonym (...) skrev 2025-07-23 16:44:04 följande:

Hej
    Idag ömmar inte mina bröst. Måste säga att jag blir väldigt trött och ledsen på folk som konstaterar att man måste ha symptom hela tiden. Nu är jag väldigt orolig för att något är fel. Visste inte att bara för man är gravid att man måste ha symptom varje dag. Jag hade inte tänkt på detta vis om det inte vore för folk men nu blir jag själv väldigt orolig. Jag är inte heller den som mår så illa som många här inne. Är något fel?

Det finns inget någon kan säga om en graviditet som inte är en individuell upplevelse, kom ihåg det. Allt du läser, är någons individuella upplevelse av just den personens graviditet, den har inget med din att göra. Vet inte vilka dessa personen skulle vara men du gör klokt i att sluta läsa/följa deras råd. 

vet att vi har sagt det här förut, alla graviditeter är olika. Alla symptom är lika normala som det är att inte ha några alls. Ena dagen kan man ha, andra inte. 

Får jag föreslå att du kanske kontaktar din barnmorska med din oro och får samtalshjälp? Det Skulle kanske hjälpa att prata med någon ❤️

• Anonym (Mois)
    Anonym (lo) skrev 2025-08-26 20:16:01 följande:

Grattis till alla plus!

Här vill det inte ta sig Gråter

Hur ofta och vilka dagar sexade ni när det tog sig för er?

Det känns som vi har provat allt. Sex varje dag, varannan dag, 3 dagar innan ÄL och ÄL? ja

Ber om ursäkt om det inte passar sig att fråga här.

Vad jobbigt att det inte tar sig 😩 För oss har det tagit ca 1 år av försök båda gångerna, så inom normen. Men båda gångerna som det tog sig så har vi legat varje dag från att mensen tagit slut tills ca 5 dagar efter ägglossningen. Alltså onödigt mycket hehe men lite roligt att det tog sig just de gånger vi körde samma stil. En slump helt enkelt.

Men om ni försökt över 1 år och det inte tagit sig så handlar det nog inte om att ni ligger för sällan. Om ni inte redan gjort det skulle jag ställa mig i kö för att få bolla med vården, kanske finns det något som inte ger er optimala förutsättningar som går att åtgärda ❤️

Svar på tråden Bf Mars 2026 🌸