Inlägg från: Anonym (Önskan97) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Önskan97)

Bf Mars 2026 🌸

Anonym (Tingeling) skrev 2025-08-19 18:44:06 följande:

Lycka till imorgon 🥰 Hoppas att allt ser fint ut och att ni får se och höra ert lilla mirakel ❤️ Har du lyssnat något mer efter hjärtljud, hur har det gått isf? 😊

Tack snälla 🥰 Är så nervös 🥹 ja jag har faktiskt hört tre gånger eller något, senast för några dagar sedan. Ska pröva imorgon bitti igen för att försöka vara lite mentalt förberedd på det värsta.

Håller tummarna för er tur sen på måndag! ❤️
  • Anonym (Önskan97)

Det gick jättebra på KUB idag, så himla glada och lättade! 🥹🥰 förutom att jag fick gympa en del och pulsen är ju inte den bästa haha? sedan en spya på väg hem🥴

• Anonym (Önskan97)

Blev daterad samma som enligt sista mens (hade 1-2 dagar sen ägglossning). Så BF 25 feb fick jag nu, kanske blir en delad födelsedag med mig 22 feb men mer troligt marsbebis kanske 🥰
  • Anonym (Önskan97)
    Rosen3 skrev 2025-08-20 13:56:17 följande:

Var oxå på ultraljud idag och lille killen växer på för fullt, blev till och med framflyttad 3 dagar så nu är vi inne i vecka 14 ❤️ Fortfarande svårt att tro att det är sant efter vår resa men vi gav inte upp - och nu ska vi försöka njuta ❤️

BF 23 februari (men är kvar i denna grupp då det troligtvis kan bli senare i mars) 🥰
    Tack och grattis till er också! Underbart❤️ Och ni vet att det är en liten kille, vad mysigt att veta 😍

Vi får se när de väljer att komma ut 🥰
  • Anonym (Önskan97)
    Anonym (Tingeling) skrev 2025-08-20 17:23:50 följande:
    Åh så härligt! Grattis till denna milstolpe 🥰 Haha, nej puls och andfåddhet kommer som ett brev på posten vid minsta ansträngning 😅Nyfiken på hur stor ert ❤️ är? 
    Exakt, den ville inte visa sig i profil 😄 jag var så upptagen att höra henne berätta om organen och allt så jag hann inte se vad det stod och hon sa inget heller. Trodde det skulle finnas i journalen men inte än iaf ❤️ min kille vägde 5kg och väldigt lång redan när han föddes, så jag hoppas mer på mina gener där 🙈
  • Anonym (Önskan97)
    Monki19 skrev 2025-08-20 19:41:10 följande:

Grattis Önskan97 och Rosen3 till fina ultraljud idag 😍

Vi fick resultat från NIPT idag med bra resultat plus vi fick veta att det är en liten pojke där inne 🥹🥹🥹💙

Tack! Å grattis till er! 😍🥰
  • Anonym (Önskan97)
    Anonym (AndraBarnet) skrev 2025-08-26 16:42:53 följande:

Kub idag, första ultraljudet för mig och det var ett litet pyre där inne som sprattlade runt 🥹🥹 lägsta sannolikheten så känner mig trygg ändå, men inte bestämt 100 om vi ska göra nipt eller inte.

Jag är nästan i chock att det var en bebis där inne. Mått så illa trots lergigan senaste veckorna men inte kunnat ta in att det ska vara en bebis på riktigt. Blev alldeles tårögd idag och lättnaden att se hjärtat slå 🥹 

Nu blir det att smälta lite och våga drömma lite❤️

Vad skönt! Grattis till milstolpen 🥰❤️
  • Anonym (Önskan97)
    Anonym (lo) skrev 2025-08-26 20:16:01 följande:

Grattis till alla plus!

Här vill det inte ta sig Gråter

Hur ofta och vilka dagar sexade ni när det tog sig för er?

Det känns som vi har provat allt. Sex varje dag, varannan dag, 3 dagar innan ÄL och ÄL? ja

Ber om ursäkt om det inte passar sig att fråga här.

Förstår den jobbiga känslan 🙁 det finns nog tyvärr inget sätt som funkar för alla. Hur länge har ni försökt?

Vi försökte sju månader och vi brukade köra varannan dag ca en vecka innan ägglossning och några dagar efteråt. Månaden det tog sig för oss så mös vi tre och två dagar innan positivt ägglossningstest, sedan på morgonen dagen efter. Vi försökte också samma dag som positivt ägglossningstest men blev ?halvklart?, tror det blev för mycket press men det var lite jobbig känsla för det hade inte hänt på väldigt länge. Men det funkade ändå. 

Jag håller verkligen tummarna att det blir er tur snart❤️
  • Anonym (Önskan97)
    BF-lista

25 februari - Önskan97, 28 år, första barnet
    3 Mars - Siripiri, 32, första barnet
    4 mars - Jassan123 , 30år , första barnet.

4 mars - Monki19, första barnet
    9 mars - AndraBarnet, 33år
    12 mars - Motherofninjas, barn nr 3 och 4
    15 mars - skuggviol, 35 år, tredje barnet
    17 mars- Alexzandra87 andra barnet
Svar på tråden Bf Mars 2026 🌸