Bf Mars 2026 🌸
Lycka till imorgon 🥰 Hoppas att allt ser fint ut och att ni får se och höra ert lilla mirakel ❤️ Har du lyssnat något mer efter hjärtljud, hur har det gått isf? 😊
Håller tummarna för er tur sen på måndag! ❤️
Lycka till imorgon 🥰 Hoppas att allt ser fint ut och att ni får se och höra ert lilla mirakel ❤️ Har du lyssnat något mer efter hjärtljud, hur har det gått isf? 😊
Det gick jättebra på KUB idag, så himla glada och lättade! 🥹🥰 förutom att jag fick gympa en del och pulsen är ju inte den bästa haha? sedan en spya på väg hem🥴

Grattis Önskan97 och Rosen3 till fina ultraljud idag 😍
Vi fick resultat från NIPT idag med bra resultat plus vi fick veta att det är en liten pojke där inne 🥹🥹🥹💙
Kub idag, första ultraljudet för mig och det var ett litet pyre där inne som sprattlade runt 🥹🥹 lägsta sannolikheten så känner mig trygg ändå, men inte bestämt 100 om vi ska göra nipt eller inte.
Jag är nästan i chock att det var en bebis där inne. Mått så illa trots lergigan senaste veckorna men inte kunnat ta in att det ska vara en bebis på riktigt. Blev alldeles tårögd idag och lättnaden att se hjärtat slå 🥹
Nu blir det att smälta lite och våga drömma lite❤️
Grattis till alla plus!
Här vill det inte ta sig 
Hur ofta och vilka dagar sexade ni när det tog sig för er?
Det känns som vi har provat allt. Sex varje dag, varannan dag, 3 dagar innan ÄL och ÄL? ja
Ber om ursäkt om det inte passar sig att fråga här.