Bf Mars 2026 🌸
Hej,
Jag har precis plussat och om allt går bra så väntar jag den lille i början av Mars. Fler med bf i Mars som vill följas åt? 🤗
Hej,
Jag har precis plussat och om allt går bra så väntar jag den lille i början av Mars. Fler med bf i Mars som vill följas åt? 🤗
Hur mår ni & har ni starka gravidsymtom än? 💕
Gud vad skönt för er som lyckas få till ett tidigt ultraljud ! Verkar vara väldigt svårt att hitta tid för det i sommar 😣 Hade ett MA i mars som upptäcktes på ultraljud vecka 7+4. Hade mer gravidsymtom den gången än vad jag har nu. Har så svårt för att ta till mig att jag är gravid och har inga större förhoppningar på att de ska finnas något hjärtslag denna gången heller. Vill kunna glädjas åt att vara gravid men är bara ständigt orolig . Vi har varit ofrivilligt barnlösa i 3 år och genomgår ivf. Vår klinik har semesterstängt hela juli men har fått tid för ultraljud 4/8. Kommer då vara 9+4. Känns som en evighet till dess ! 😣
Är det förresten någon här i tråden som fått Utrogestan (progesteron) utskrivet? Eller som kanske har använt det förut under tidig graviditet?
Jag ska börja med dem idag och tänkte höra om någon har erfarenheter att dela med sig av. Biverkningar? Något som kan vara bra att tänka på?
Funderar en del på KUB/NIPT även om det är tidigt ännu.
Med första barnet gjorde vi bara KUB som ingick, låg sannolikhet och minns inte att jag var orolig. Nu funderar jag lite på att göra även NIPT, även om det inte ingår, utifrån dels ålder (34 år, mannen 46) men även för att stilla oro med ev säkrare test. Verkar som att man kan göra nipt tidigare än kub också?
Vad är er erfarenhet? Hur har ni valt att göra?
Välkommen nya 🥰
Jobbig resa för dig 5ebarnet, känner med dig och hoppas att det går bra 🥰
Hur går det för alla med era symptom? Här tycker jag att det kommer och går lite. Börjar känna oro inför tisdagens VUL, vill så gärna att det ska finnas en frisk liten med pickande ❤️ därinne. Bulan är här, lättare illamående när jag är hungrig (vilket jag inte är så ofta nu). Ser jättegravid ut efter maten 😅 Brösten är större men inte lika spända som i början, bröstvårtorna ömmar men inte ständigt styva som förut.
Tänker att vi kan göra en lista med BF, lägg gärna till er så kan vi ändra efter tiden när datumet ev ändras 😍
3 mars - Tingeling
Så roligt att det är så många som fått positivt på på vul!
Stort Grattis till denna milstolpe 🥰🌸