Bf Mars 2026 🌸
Äntligen var det någon som gjorde en BF mars-tråd ☺️
Har BF 2/3 om jag går efter min ägglossning, är 5+6 idag så in i vecka 7 imorgon ♥️ Inte vart ett helt rak resa, plussade för första gången för över 1,5 år sedan vid på första försöket. Men sen kom mensen bara några dagar senare, sen pausade vi till sommaren, sen fick jag en till kemiskt, följt av att jag nästan klarade mig till vecka 7. Sedan gravid igen på ÄLen i oktober men det slutade med ett utomkveds så jag fick operera bort äggledaren på min dominanta äggstock i dec🥲 Sen tog vi paus till typ april, missade en ÄL pga den kom tidigt efter en spolning. Sedan blev jag gravid trots att jag verkligen inte trodde det innan BIM, blev så förvånad när mensen inte kom och tempen höll sig uppe.
Symtom har vart: efter pluset till typ fredag, nästan 2v av väldigt mycket molvärk och som mensvärksattacker. Såpass att jag behövt äta Alvedon. Ömmande bröst och lätt halsbränna på kvällarna. ^Tack^ vare att jag hade så ont i början så fick jag till slut komma in på en VUL och fröet satt på ställe 🥹 Dock tyvärr på en liten bula i livmodern, som läkaren inte visste var de var men en snabb googling ledde mig till chorionic bump. Lite oklart om det medför risker, men jag kommer att försöka att inte dra för stora växlar kring de utan vara positiv och hoppas att fröet stannar denna gången♥️