Börja prata med din fru om ev sexuellt fantasier som involverar fler än ni två. Av egen erfarenhet vet jag att det kan ta tid, så boka inte in era kompisar riktigt ännu. Jag berättade min fantasi för min fru, vilket var att se henne ha sex med någon annan. Det togs inte emot jättebra och hon blev både lite besviken men fick även 100-frågor. När jag besvarat de flesta och försäkrat att jag inte berättar detta för att jag vill ligga med någon annan så lämnade jag det utan att nämna det igen. Fröet fick gro så att säga. Några veckor senare nämnde jag det igen, typ du minns väl vilken fantasi jag har och vi pratade om det igen ganska länge. Jag försäkrade att jag inte berättade detta för att jag vill ligga med någon annan utan min igångsättning är att se henne njuta.
Nu, några år sedan första samtalet är hon trygg med att jag har denna fantasi och hon själv kan fantisera om liknande saker. Exempelvis att vi har en trekant och det är nog hennes fantasi just nu. Vi har ännu inte tagit steget att träffa ett annat par ännu men om månen står rätt mm så tror jag att vi är redo - hon är redo.
Så för att sammanfatta- boka inte in något med era kompisar än utan kolla med din fru först hur hon ställer dig till att byta kroppsvätskor med någon annan.
Du kör tåget just nu och hon står kvar på perrongen - du måste se till att hon också kommer med på tåget.