• Anonym (TS)

En sann historia

Hon skulle flyga till mig i april-2023. Hon blev häktad vid mellanlandning i 1 år pga souvenirer i bagaget. Deporterad till mellanöstern efter drygt 1 år. På väg till flygplatsen, genom fientligt terrirorium blev hon misshandlad nästan till döds. Jag betalade blodtransfusionerna. Hamnade tillsist i USA där hon genomgick rehab. Utskriven i full snöstorm i rullstol. Hon har blivit mager. Nu, i juli 2025 kan vi förenas. Jag ska ta hand om henne. Hon behöver vila. 

• Svar på tråden En sann historia
  • Anonym (Intresseklubben)

Intresseklubben antecknar för fullt. 

• Anonym (macs)

Sammanfattning. Hon skulle flyga till mig, men en massa otrevliga saker hände som gjorde detta omöjligt och krävde min hjälp. Nu skall hon flyga till mig igen.

• Lynx123

Om det här inte är ett skämt så vet du att det här är klassiskt bedrägeri? Det handlar ALLTID om problem på flygplatsen och att man måste betala för en massa medicinska och juridiska saker.

• Anonym (M)

Väldigt tragisk historia. En fråga dock, har ni träffats tidigare? Och en annan fråga, har du betalat för övriga saker också eller enbart blodtransfusionerna?

Som en annan medlem skrev, detta är ett mycket vanligt scamupplägg. Därav mina frågor.

• Krocko

Återkom när du verkligen har träffat henne. Du är grundlurad TS, hur mycket pengar har du skickat till henne?

• Anonym (Patricia)

Århundradets scam världen över.... 

När du väl betalat flygbiljetter kommer du inte höra något mer från henne.  Hon kommer aldrig dyka upp. 

Såg just ett klipp på Youtube om gränsbevakare där en kille precis blev blåst med exakt samma historia.. Han fick vända hem med sin blomsterbukett och 50.000 dollar fattigare . Flickan han skulle mött kom aldrig,  hade aldrig varit på planet han väntade på och fanns inte överhuvudtaget när han började efterlysa henne med hjälp av polisen.   

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Fredde)

Ja men det här är ju en outline till en riktig snyft- och spänningsroman. Skriv för tusan, tjäna storkovan och bli Pulitzerprisbelönad!

Svar på tråden En sann historia