Inlägg från: Anonym (m) |Visa alla inlägg
  • Anonym (m)

Rakar sig inte

Anonym (Milla) skrev 2025-07-12 07:25:40 följande:

Ja, är det en dealbreaker så ska man berätta och sedan göra slut. 

Men att bara berätta och sedan ändå acceptera känns konstigt. Varför vill man vara så respektlös? Vad är syftet, att få henne att ändra sig? Att få henne att känna sig otillräcklig?

Men om man gör så som du skriver berättar och ändå accepterar, så är ju personen uppenbarligen inte otillräcklig.

Däremot om man inte accepterar och lämnar DÅ ligger det närmare tillhands att se det som att personen är otillräcklig 

• Anonym (m)

Själv hade jag inte ens haft sex med personen. Är kvinna och gillar mest män men kvinnor också och kroppsbehåring på kvinnor äcklar mig. 

Så ja eftersom du ändå låg med henne så var det ju inte så illa för dig ändå.

• Anonym (m)
    Anonym (jo jag tackar ja) skrev 2025-07-12 07:49:40 följande:

Ligga ja, men han vill gå ner på henne och då gillar han inte en stor buske. Men hon kanske har det för att hon inte gillar att någon går ner på henne. Vem vet?

Att gå runt och gissa hur den andra tänker och visa överdriven hänsyn fungerar inte i längden. Man måste kunna prata med varandra.

Och han låg med henne ändå även om det inte blev något oralsex?så tydligen är det sexet något han kunde tänka sig eller hur.
  • Anonym (m)
    Anonym (jo jag tackar ja) skrev 2025-07-12 08:02:37 följande:
    Menar du att han får vara nöjd med det eftersom han ändå låg med henne?
    Det vet jag inte men tänker att han har ju själv nöjt sig med hårig underliv och accepterat sexet, det hade inte jag gjort, hade varit otänkbart men så illa var det ju alltså inte för TS är min poäng, uppenbarligen var det något som han ändå kunde tänka sig och blev attraherad av det är vad jag menar.
  • Anonym (m)
    Anonym (Rak-svararen) skrev 2025-07-12 09:22:10 följande:

Milla!

Män skall vara män och därför skall män inte tveka att säga till sin kvinna:

"Jag vill att du rakar fittan!"

Sen vet jag att du försöker bortförklara att det är respektlöst och att hon kanske känner sig otillräcklig. En man som är rädd och mesig kommer dock aldrig att vinna respekt hos sin kvinna, okey!

Kvinnor skulle aldrig hålla inne med kommentarer eller synpunkter om en man t.ex skaffar skägg, så det finns naturligtvis ingen anledning att män att hålla inne med sina synpunkter.

Om du ska jämföra det med att kvinnor inte håller inne med kommentarer när mannen skaffar skägg så får du ju jämföra med att kvinnan varit slät men plötsligt skaffar en buske.
  • Anonym (m)
    Anonym skrev 2025-07-12 21:20:31 följande:

Det är inte kvinnor som ska "jobba med självkänslan" bara för att män ska få uttala sig helt utan filter och behöva ta hänsyn innan han öppnar munnen.

Ts, om du talar om att du gillar en sak  när kvinnan valt att se ut på annat sätt så kommer hon tänka på det varje gång hon tar av sig kläderna. (Om hon ens väljer att ha sex mer). 
    Kanske blir inte sexet lika härligt längre (som du själv skriver) om det äter sig in en otillräcklighet?

Tråden handlar om att TS vill ta upp det hänsynsfullt så varför skriver du sådär om helt utan filter?
Svar på tråden Rakar sig inte