Upphetsad av minnena
Sexet var fantastisk och jag blev upphetsad av hela honom, hur han lät och hade sex med mig. Herregud.
jag har inte bearbetat det som jag gjorde utan har fokuserat 100% på min man.
En fantasi överträffar alltid verkligheten, och ju mer du försöker förtrycka minnen och glömma bort vill hjärnan det motsatta.
Jag tror att du fantiserar så mycket eftersom det är förbjudet för dig. Då blir det mer spännande och sexuellt laddat. Det är väl därför många kan ha sexuella fantasier som inte är så passande, och som kanske aldrig bör omsättas till verklighet.
Vet inte om det finns någon terapi, kanske KBT som kan hjälpa dig styra dina tankar på rätt väg. Risken är kanske annars att du faller dit igen?
Gissar där fanns mer känslor än du vill erkänna för den du var otrogen med och att praktiska och moraliska skäl kanske påverkade ditt val. Man kan bara ljuga för sig själv for so long. Jag kan ha fel absolut, men en tanke.
Sluta mata dina minnen med att snoka och kolla bilder på honom. Skaffa dig lite självkontroll. Nej, du har inte fokuserat 100% på din man, utan har fortsatt att glutta på och fantisera om den andra.
Sluta mata dina minnen med att snoka och kolla bilder på honom. Skaffa dig lite självkontroll. Nej, du har inte fokuserat 100% på din man, utan har fortsatt att glutta på och fantisera om den andra.
Din version av historien verkar lite tillrättalagd. Varför skulle du tex. bry dig om att mannen du hade affär med också hade andra kvinnor bakom din rygg? Om det bara var det fantastiska sexet du var ute efter skulle du väl inte bry dig, när du ju inte själv var särskilt monogam.
Om det gått ett år sedan affären blev uppenbarad, skall du kanske räkna med att det är ett år kvar innan relationen till din man definitivt tar slut. Det brukar vara två år, som är den tid som folk orkar att ¨kämpa' med terapi och annat, innan någon av dem ger upp och inser det är kört.
Din version av historien verkar lite tillrättalagd. Varför skulle du tex. bry dig om att mannen du hade affär med också hade andra kvinnor bakom din rygg? Om det bara var det fantastiska sexet du var ute efter skulle du väl inte bry dig, när du ju inte själv var särskilt monogam.
Om det gått ett år sedan affären blev uppenbarad, skall du kanske räkna med att det är ett år kvar innan relationen till din man definitivt tar slut. Det brukar vara två år, som är den tid som folk orkar att ¨kämpa' med terapi och annat, innan någon av dem ger upp och inser det är kört.
Jag hör dig?Samtidigt så känner du inte oss eller vet något om vår relation.
tillrättalagd? för att han smittade mig och kanske hade affären inte uppdagas om han inte hade flera.
Men konstigt Nog är vår relation bättre idag än förut. Jag tror inte på det där med två år men tiden får utvisa. Som sagt du känner inte oss.
Men jag ska skärpa mig. Fantasi är fantasi.