• Millia119

Spådam sagt

Hej, jag ringde en spådam eller medium, hin sa att min relation kommer hålla i 10 år.

Nu undrar jag, hur kan man se detta? Samt hur kan man ge ett slutdatum. .. kul.

Spåkvinna
  • Svar på tråden Spådam sagt
  • Anonym (Spådam)

Av mig kan du få lite spådomar gratis.

Du kommer möta en mörk främling, dessutom kommer nya vägar öppnas för dig när du minst anar det.

Dina nummer är: 12, 22, 31, 33 och 49.

Väl bekomme!

• Anonym (Jag)
    Anonym (Hopp) skrev 2025-07-14 21:01:41 följande:
    Intressant. Har du möjligen också en sorts platå för dina talanger eller en verksamhet som folk kan vända sig till?
    Nej, det har jag inte. Visioner kommer inte (iaf inte för mig) på beställning. Jag kan inte styra det, det bara kommer som en väldigt stark insikt... intuition, eller hur jag ska förklara det. Jag bara vet.
    Jag har tex berättat att min svägerska, som var tillsagd att hon var steril, (efter flera års försök att få barn) att hon ska få en dotter. Jag kände det så starkt att jag inte kunde låta bli att säga det högt... till henne... den flickan fyllde nyligen fem år och blev till naturlig väg bara veckor efter jag sagt det.

Jag har även känt att personer kommer dö (mindre kul)... 

Hoppas det här gjorde något klarare :)
  • Anonym (Sting)
    Millia119 skrev 2025-07-14 15:59:46 följande:
    Spådam sagt

Hej, jag ringde en spådam eller medium, hin sa att min relation kommer hålla i 10 år.

Nu undrar jag, hur kan man se detta? Samt hur kan man ge ett slutdatum. .. kul.

Det som är farligt är om du börjar tro på det och driver fram en separation efter 10 år, lite halvt omedvetet.

Hon kanske går på statisrik, ett genomsnittligt ältenskap i Sveige håller 10-12 år. 
  • Millia119

Tack för ditt svar ( synsk).  Det är lättare att förstå och släppa, när man väl förstår mekanismen. Jag har själv hållit på med tarotläggningar för skojj skull, men det är inte samma sak.

• Anonym (p)
    Anonym (Jag) skrev 2025-07-14 21:29:13 följande:
    Nej, det har jag inte. Visioner kommer inte (iaf inte för mig) på beställning. Jag kan inte styra det, det bara kommer som en väldigt stark insikt... intuition, eller hur jag ska förklara det. Jag bara vet.
    Jag har tex berättat att min svägerska, som var tillsagd att hon var steril, (efter flera års försök att få barn) att hon ska få en dotter. Jag kände det så starkt att jag inte kunde låta bli att säga det högt... till henne... den flickan fyllde nyligen fem år och blev till naturlig väg bara veckor efter jag sagt det.
    Ok att det nu "ordnade sig" men verkligen elakt att säga det rätt ut till någon som är bedömd som infertil?! Vilken ångest man skulle få av en sån kommentar...
  • Anonym (Jag)
    Anonym (p) skrev 2025-07-14 22:56:37 följande:
    Ok att det nu "ordnade sig" men verkligen elakt att säga det rätt ut till någon som är bedömd som infertil?! Vilken ångest man skulle få av en sån kommentar...
    Jag är medveten om det, men impulsen blev så stark, det var inget jag gick och funderade på.. det bara kom ut när hon pratade om det, samma stund insikten kom.

Hon blev inte ångestladdad, tvärtom. Hon berättade för sin mamma sen och hon konstaterade bara "säger hon det så blir det så".
  • Anonym (Spådam)

Oj nu kommer ytterligare ett anfall: 

Kärleksäventyr och umgänge med partnern eller ett lockande kärleksintresse ger tisdagen en guldkant. Det finns många känslor i luften och även små gester av ömhet känns hjärtevärmande. Bra dag för kulturupplevelser medan shopping bör vänta lite.

Det gäller dock bara om du är född i tvillingens tecken.

• Anonym (Sting)
    Anonym (Spådam) skrev 2025-07-15 16:25:13 följande:

Oj nu kommer ytterligare ett anfall: 

Kärleksäventyr och umgänge med partnern eller ett lockande kärleksintresse ger tisdagen en guldkant. Det finns många känslor i luften och även små gester av ömhet känns hjärtevärmande. Bra dag för kulturupplevelser medan shopping bör vänta lite.

Det gäller dock bara om du är född i tvillingens tecken.

Det är kul skrivet 😄 låter riktigt autentiskt!
  • Millia119
    Nej det kommer inte ske.. går ej och grubblar på det här som sagts.  Ställde bara en öppen fråga

Jag ville bara få svar från någon här för jag tyckte det var löjligt och opfosseionellt. 
  • Anonym (Sting)

Jag tror att du har en ovanligt stor förmåga att ta in hur andra mår psykiskt och fysiskt. Ungefär som hundar kan lukta sig till sjukdomar och lågt blodsocker. Inte precis samma, men liknande. 

Så du läser omedvetet av människors status utifrån väldigt många parametrar. 
    Men jag vet naturligtvis inte. 

• Queen81

Nej men snälla du, det är ingen som kan se om/när din relation tar slut. Lägg inte pengar på det där.

• Millia119

Det tror jag inte heller och dömmer inte ut mitt liv av det, .  Detta fick jag höra innan, för flera år sedan innan, jag ens startat denna relation, och då stog valet mellan 2 män, så jag  sökte mer för egen lära, mediumet sade även att detta kommer inte ske med 100% och allt är förändeligt , utan det är jag själv som har makten och allt är bara en spegelbild just just nu. 

Jag sökte en förklaring, för jag själv går en kurs i just medialiet.

Att skriva att jag dömmer ut min relation och driver fram något pga av det jag hört, stämmer inte. Så det är elakt och löjligt att skriva något sådant. 

Det här forumet var fel att skriva i. 

Svar på tråden Spådam sagt