Spådam sagt
Hej, jag ringde en spådam eller medium, hin sa att min relation kommer hålla i 10 år.
Nu undrar jag, hur kan man se detta? Samt hur kan man ge ett slutdatum. .. kul.
Hej, jag ringde en spådam eller medium, hin sa att min relation kommer hålla i 10 år.
Av mig kan du få lite spådomar gratis.
Du kommer möta en mörk främling, dessutom kommer nya vägar öppnas för dig när du minst anar det.
Dina nummer är: 12, 22, 31, 33 och 49.
Väl bekomme!
Tack för ditt svar ( synsk). Det är lättare att förstå och släppa, när man väl förstår mekanismen. Jag har själv hållit på med tarotläggningar för skojj skull, men det är inte samma sak.
Oj nu kommer ytterligare ett anfall:
Kärleksäventyr och umgänge med partnern eller ett lockande kärleksintresse ger tisdagen en guldkant. Det finns många känslor i luften och även små gester av ömhet känns hjärtevärmande. Bra dag för kulturupplevelser medan shopping bör vänta lite.
Det gäller dock bara om du är född i tvillingens tecken.
Oj nu kommer ytterligare ett anfall:
Kärleksäventyr och umgänge med partnern eller ett lockande kärleksintresse ger tisdagen en guldkant. Det finns många känslor i luften och även små gester av ömhet känns hjärtevärmande. Bra dag för kulturupplevelser medan shopping bör vänta lite.
Det gäller dock bara om du är född i tvillingens tecken.
Jag tror att du har en ovanligt stor förmåga att ta in hur andra mår psykiskt och fysiskt. Ungefär som hundar kan lukta sig till sjukdomar och lågt blodsocker. Inte precis samma, men liknande.
Så du läser omedvetet av människors status utifrån väldigt många parametrar.
Men jag vet naturligtvis inte.
Nej men snälla du, det är ingen som kan se om/när din relation tar slut. Lägg inte pengar på det där.
Det tror jag inte heller och dömmer inte ut mitt liv av det, . Detta fick jag höra innan, för flera år sedan innan, jag ens startat denna relation, och då stog valet mellan 2 män, så jag sökte mer för egen lära, mediumet sade även att detta kommer inte ske med 100% och allt är förändeligt , utan det är jag själv som har makten och allt är bara en spegelbild just just nu.
Jag sökte en förklaring, för jag själv går en kurs i just medialiet.
Att skriva att jag dömmer ut min relation och driver fram något pga av det jag hört, stämmer inte. Så det är elakt och löjligt att skriva något sådant.
Det här forumet var fel att skriva i.