Inlägg från: Anonym (J) |Visa alla inlägg
  • Anonym (J)

Vill inte

Gör inte något du inte vill.

Men att vilja vara där nere har för min del kommit naturligt. Jag gillar det. Och jag gillar när killarna gillar det. 

Om du ändå är nyfiken kan du prova att pussa honom på magen, låren, osv. Då märker du hur det känns. Och det kan räcka långt. Du kan använda händerna annars. Du måste ingenting. 

• Anonym (J)
    Anonym (Conny Lingus) skrev 2025-07-17 07:02:04 följande:

Vi går ner på varandra varje gång vi har sex. Härom dagen frågade jag henne om hon gillar det - aldrig frågat förut på 25 år! - och hon sa att hon inte ttyckte det var WOW men att hon gjorde det för att det får mig att njuta. Så hon ogillar det inte direkt, och gör det för att hon njuter av att jag njuter. 

Själv älskar jag att gå ner på henne.

TS ska förstås inte göra det om hon inte vill, men kanske öva sig lite på att njuta av att han njuter, att hon ger honom en kärleksgåva. Eller så kanske du kan runka honom, smeka hans k*k med handen och din våta springa utan att släppa in den. Det finns fler sätt att njuta och ge njutning. Utforska!

Fast hur kan du njuta av något hon inte gillar riktigt? Som tjej hade jag aldrig gjort något om inte killen gillat det. Då gillar man ju inte det själv heller. Hade känts som att att tvinga sig på. Lite mysko att du frågar första gången efter så lång tid med. Men men. 

Vad är det hon inte gillar? Är det inte skönt så kanske ni kan prova annat vis. Är det att det känns obehagligt att du är där ner, osäkerhet för tex lukt eller utseende? Isåfall kan ni väl öva på det  

Men som sagt, hon ska ju inte gå med på saker bara för du gillar det 

• Anonym (J)
    Anonym (Nightstride) skrev 2025-07-17 01:22:43 följande:

Min fru suger inte av mig och jag förstår henne. Hon har provat att ta den i munnen en gång för länge sen, men efter det ville jag inte kyssa henne. 

Däremot går jag gärna ner på henne. Det viktigaste för mig är hennes njutning och det händer att jag ber henne om att jag ska få slicka henne. Och det gör jag helt utan förväntan eller förhoppning om "återbetalning". 

Så, nej, gör inget du inte vill. Det finns så många andra sätt att göra sex riktigt nice, utan att kvinnan ska nedvärdera sig och ta ett könsorgan i munnen. 

Ville du inte kyssa henne efter? Men hon ska kyssa dig när du varit nere på henne? 

En killes kön är inte blött iallafall. Du har väl duschat innan. 

Men du får ju såklart bestämma själv vad du vill göra och inte , jag blev bara lite nyfiken på det där. Det är väl ingenting att nedvärdera sig, att man har den i munnen? Isåfall är det väl lika nedvärderande att en kille går ner på en tjej.

• Anonym (J)
    Kanonen56 skrev 2025-07-17 01:03:10 följande:
    Om du känner att hela kroppen skriker att du verkligen inte vill det, så är det helt normalt, i alla fall så som jag upplever det. Många tjejer funkar så. 
    Det handlar om trygghet till den killen som du träffar och känna att han respekterar ens gränser utan att försöka övertala eller pressa in något. 

Precis som du själv också sa där nyss. 

Jag gissar att om din kille visste att verkligen känns så starkt för dig, så skulle han inte vilja att du gjorde det då heller. Utan då kan man göra något annat en liten stund... Sen kommer det där med att kanske pröva något nytt i din egen takt och om du känner för det..

Det jag menar med att ditt system testar om han är lyhörd, är lite svårförklarat. Men jag menar att många kvinnor ibland kan vilja stanna upp.. Hon vill veta om han kan backa utan att göra en grej av det. Det bygger tillit, och när det finns så kan resten bli otroligt skönt.
    Detta! Bra skrivet. Om inte tjejen vill fullt ut gör man inte det. Och man tjatar inte hellre 
  • Anonym (J)
    Anonym (Lisa) skrev 2025-07-17 11:00:51 följande:
    Att pussa honom på magen skulle inte vara jobbigt för mig. Däremot har han inte frågat om det. Hoppas bara inte han ser det som ett steg närmare oralsex för mig 

Varför ska han fråga om det? Man gör väl ett förspel själv, för honom. Inte frågar vad de vill. Jag har aldrig frågat om någonting, måste ju bli väldigt avtändande. Man märker, känner av och läser av signalerna partnern ger. Men absolut ska man fråga om man är osäker. Men varför osäker? Då kanske man ska vänta med sexet tills man känner sig trygg nog med personen. 

Nej isåfall säger du ifrån att du inte vill. Det får han respektera.

• Anonym (J)

Kommer ihåg en enda kille som sa såhär - kan du suga mig! 

För det första är ju meningen helkonstig, men för det andra, varför fråga om man ska göra saker!? Jag gör det jag vill och känner för. Det borde ju vara frukt mycket sexigare för killen när tjejen kommer själv och vill göra det . Men klart man inte vill om man får den frågan hela tiden - ÅH KAN DU SUGA MIG. Brr.

Snälla. Säg inte ens orden. Visa istället med kroppsspråket, läs av tjejen. Oxh det viktigaste - vill hon inte så vill hon inte. Respektera. Samma gäller såklart tjejer 

• Anonym (J)
    Anonym (Conny Lingus) skrev 2025-07-19 08:10:52 följande:
    Du läste mitt inlägg med dina egna glasögon på. Jag skrev att hon inte tyckte det var WOW, men att hon njuter av att jag njuter. Hon njuter alltså. Capiche.

Det där med sex är komplicerat, det är sällan svart eller vitt, ja eller nej. Något man inte gillar under en period kan vara hett senare. Jag vill utforska och testa, och så får jag se vad vi njuter av, vad hon älskar, vad  hon gillar och vad hon accepterar för min njutnings skull. Det är kärlek det också.

Helt klart ska man gå med på saker som den andra gillar, om det inte är helt avtändande. 
    Det är tyvärr något man ofta säger bara för att vara snäll. Inte jag, men hört och läst att många gör så. För de vet hur mkt killen gillar det. Men själva ligger de där och hpppas de är klara snart / fejkar orgasm för att de ska bli klara nån gång.

det är just detta som är så hemskt enligt mig 
  • Anonym (J)

Jag håller fast vid att jag ändå inte fattar varför du gör nåt du vet tjejen är bara okej med. Hon ska väl vilja, längta efter det 

• Anonym (J)
    Anonym (Conny Lingus) skrev 2025-07-19 08:10:52 följande:
    Du läste mitt inlägg med dina egna glasögon på. Jag skrev att hon inte tyckte det var WOW, men att hon njuter av att jag njuter. Hon njuter alltså. Capiche.

Det där med sex är komplicerat, det är sällan svart eller vitt, ja eller nej. Något man inte gillar under en period kan vara hett senare. Jag vill utforska och testa, och så får jag se vad vi njuter av, vad hon älskar, vad  hon gillar och vad hon accepterar för min njutnings skull. Det är kärlek det också.

Helt klart ska man gå med på saker som den andra gillar, om det inte är helt avtändande. 

Ni hade varit i 25 år och du hade aldrig tidigare frågat om hon gillade det. Bara den meningen, läs själv. Jättekonstigt. 

Nej man ska inte gå med på saker bara för den andra gillar det. Glöm.

• Anonym (J)

Kärlek är att respektera varann och inte tvinga till ett jäkla skit. Eller ställa upp. 

Svar på tråden Vill inte