• Queen81

Vill inte

Det givna svaret är att du inte ska ge oralsex om du inte vill det. Du ska aldrig göra något du inte är bekväm med! Bra att du stått upp för dig själv.

Men sen kan man fundera lite. Om detta är viktigt för honom. Vad är det som gör att du inte vill ge oralsex? Har du provat lite någon gång?

Vill betona att jag fortfarande absolut inte tycker att du ska göra något du inte vill, absolut inte.

• Queen81
    Anonym (Lisa) skrev 2025-07-17 11:37:39 följande:

Gillar inte att ha ett könsorgan i munnen eller känslan av att stimulera någon med min mun. Det känns mentalt fel. Sedan tycker jag det är äckligt med försats och vätskor i munnen som kan komma från penis. 

Jag provade slicka han där lite en gång men när jag åkt hem ångrade jag mig och ville inte göra något sånt igen

Ja men känns det så pass fel så ska du inte göra det. Du har provat och du gillade det inte, end of discussion.

Jag personligen har inga problem med det, givet är ju att hygienen är god. Men jag tyckte nog det kändes lite märkligt precis i början när jag började ha sex. Främst för att jag tyckte det kändes ofräscht på nåt sätt. Var nog orolig för hygienen, eller att det på något sätt skulle komma nån liten droppe urin. 
    Men jag kände aldrig absolut nej, som du gör.

Du får säga åt honom att respektera hur du känner och sluta tjata om det. Och kan han inte det så kan ni inte fortsätta ihop.
  • Queen81
    Anonym (Lisa) skrev 2025-07-17 11:44:31 följande:

Vi har ändå pratat lite ibland. Vi hade sex innan vi blev ihop. Då sa jag att jag inte gjort mer än petting sexuellt med en kille innan honom eftersom han frågade. Så han tog hänsyn till att jag var oskuld. Sa även rätt tidigt typ tredje gången vi låg att jag inte är bekväm att ge oralsex.

Är det förresten ovanligt att folk inte vill ge oralsex och räknas som udda?

Det vanligaste är nog att folk ger oralsex. Det innebär inte att du är udda. Men när jag träffar en ny man tar jag nästan för givet att han gillar att både ge och få oralsex. 
Svar på tråden Vill inte