Inlägg från: Anonym (Nightstride) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nightstride)

Vill inte

Min fru suger inte av mig och jag förstår henne. Hon har provat att ta den i munnen en gång för länge sen, men efter det ville jag inte kyssa henne. 

Däremot går jag gärna ner på henne. Det viktigaste för mig är hennes njutning och det händer att jag ber henne om att jag ska få slicka henne. Och det gör jag helt utan förväntan eller förhoppning om "återbetalning". 

Så, nej, gör inget du inte vill. Det finns så många andra sätt att göra sex riktigt nice, utan att kvinnan ska nedvärdera sig och ta ett könsorgan i munnen. 

• Anonym (Nightstride)
    Anonym (J) skrev 2025-07-17 09:43:27 följande:

Ville du inte kyssa henne efter? Men hon ska kyssa dig när du varit nere på henne? 

En killes kön är inte blött iallafall. Du har väl duschat innan. 

Men du får ju såklart bestämma själv vad du vill göra och inte , jag blev bara lite nyfiken på det där. Det är väl ingenting att nedvärdera sig, att man har den i munnen? Isåfall är det väl lika nedvärderande att en kille går ner på en tjej.

Hon vill inte kyssa mig när jag slickat henne heller. 

För mig handlar sex om att tillfredsställa min fru så bra jag bara kan. Jag har inget intresse av att hon ska göra något äckligt bara för att det känns lite skönt för mig. 
Svar på tråden Vill inte