-
Behöver hjälp och råd.Inga pekpinnar vet att jag gjort fel.Är gift och träffade en gift man via Bodycontact några månader. Vi kom överens om att bara träffa varandra så man inte riskerar sjukdomar. Jag hade en dålig magkänsla och skapade ett fejk konto på BC och la ut en annons och han svarade med ett långt meddelande efter några timmar. Några timmar senare skickade han ett till och ville ses.Jag blev galen då han är aktiv på BC och vill träffa kvinnor och par. Som säkert träffar en hel del och han använder inte kondom. Han utsätter mig för en risk att få en sjukdom och även ge den till min man. Jag började skicka långa meddelanden till honom där jag var arg, skickade printscreen på hans meddelande och profil samt bild (på hans ben som han hade på sidan) till hans jobb mail inom kommun (han har semester så han har nog inte sett mina mail dit, kanske är 3-4 st). Tänkte inte på vem som helst kan begära ut dom och han är chef, men känns inte troligt att någon begär ut hans mail just dessa 4 v han är på semester?Iallafall, jag har skickat kanske 5-6 meddelanden på bodycontact per dag i 2 veckors tid till honom. Han svarar inte, han blockade ett konto sen skapade jag nytt, skickade flera mail, han läser men svarar inte, har nog skapat 4 konton och skickat kanske 20 mail på två veckor. Jag var bara arg, hotade inte honom eller något men ville ha svar på varför han inte var ärlig, han hade kunnat smitta mig med något. Jag har vissa mail skrivit att jag förlåter honom och vill ses igen (ja jag vet korkad men inga pekpinnar). Han svarar inte. Igår svarade han och skrev att han tycker det är väldigt obehagligt det jag gör och hotade med polisanmälan. Han skrev även att alla mina mail är offentlig handling som vem som helst kan begära ut. Mår så dåligt över det. Jag svarade att jag inte alls menade att det skulle bli såhär och att jag bara blev arg för att han inte var ärlig. Jag trodde att han fick en egoboost av mina mail och därför aldrig svarade eller blockerade förutom första kontot när jag skrev.Blev skärrad och oerhört rädd och kan inte äta eller sova. Rädd för att han ska anmäla mig för stalking eller ofredande. Men då kommer ju det komma upp att han är systematiskt otrogen och hänger på bodycontact när han är gift? För visst kan han inte begära sekretess i en förundersökning? Jag har ?bara? hållt på såhär i 10 dagar. Svarade på hans mail att jag aldrig kommer kontakta honom mer men att han inte är rättvis mot mig.Innan jag kom på honom ville han träffas skrev han och allt var bra.Bör jag vara rädd? Kommer han anmäla mig? Han har ju massor att förlora på att anmäla mig? Jag kommer ju berätta allt då. Och mailen till hans jobb mail på kommun kan väl inte begäras ut om dom inte har med verksamheten att göra samt att jag har ju skickat med bilder på hans profil samt skrivit om det vi gjort.Är så rädd för att bli anmäld för stalkning och ofredande. Behöver råd. Oroar jag mig i onödan? Kommer aldrig kontakta honom mer någonsin och jag skrev också förlåt och att detta inte var min mening eller att jag har något ont i mig utan fortf tkr bra om honom.
-
Svar på tråden Hjälp kommer jag bli anmäld?
-
Yikes. Du behöver hjälp för ditt sjuka beteende.
-
Ja kanske det men nu frågade jag om ni tror han kommer anmäla mig? Då outar han ju sig själv lika mycket?
-
Ja kanske det men nu undrade jag om han kommer anmäla mig men då kommer jag ju berätta allt och han outar sig själv och det vill han ju inte ska komma tillAnonym (a) skrev 2025-07-17 22:04:21 följande:
Yikes. Du behöver hjälp för ditt sjuka beteende.
kännedom. -
Ni är båda gifta och ingen av er kommer ha fördel av att det kommer ut. Så nej han kommer inte anmäla, om du nu kan låta honom vara.
-
Tow2Mater skrev 2025-07-17 22:30:00 följande:
Ni är båda gifta och ingen av er kommer ha fördel av att det kommer ut. Så nej han kommer inte anmäla, om du nu kan låta honom vara.
Jag skickade 3 mail till hans mail på jobbet där han är chef inom kommun.
skicksde printscreen på hans meddelande samt en på hans profil.
sen ett långt mail.
men det var 7 juli. Sen häromdagen skickade jag ett till ?ignorera mina tidigare mail. Allt gott?.
igår hotade han med polisen efter mina meddelanden på body contact och då skrev jag at jag aldrig kommer kontakta honom mer och att jag är ledsen och förlåt. Men att jag inte menade något illa och tycker bra om honom och kommer aldrig störa honom mer.
blev bara arg då jag sa att om du träffar fler så berätta för jag är ej intresserad av en kk som har fler pga sjukdomar.
-
Han kommer inte anmäla dig. Men han ville få ett slut på ditt mailande.
Även om du inte menade så, så är det väldigt obehagligt när någon visar sig vara helt upptagen i sinnet av en. Speciellt när du inte ger honom möjlighet att svara på vad han utsatt dig för.
Det tar så klart längre tid för honom att svara när du har gömt dig bakom en falsk profil och sen skriver fem brev per dag. Där du även skiftar i tonläge.
Som jag ser det fick du känslor för honom och att det är mer det det handlar om än smitta. Även om det så klart är väldigt viktigt vara ärliga mot varandra om.
Så lämna det där bakom dig och fundera istället på en bra terapi. -
Så du har skickat 6 mail till han per dag i 2 veckor? Det är 84 meddelanden.
Inte 20. -
Skrev nog lite fel.Kanonen56 skrev 2025-07-17 22:45:56 följande:
Så du har skickat 6 mail till han per dag i 2 veckor? Det är 84 meddelanden.
Inte 20.
var nog 4-5 mail varannan Per dag i 9 dagar. -
Ja jag fick nog det lite. Och jag sa flera gånger att jag vill veta om han ligger med andra. Vilket han sa att han inte gör. Men han är så aktiv och söker folk, jag blev så ledsen och besviken.Anonym (Hoppsan) skrev 2025-07-17 22:39:12 följande:
Han kommer inte anmäla dig. Men han ville få ett slut på ditt mailande.
Även om du inte menade så, så är det väldigt obehagligt när någon visar sig vara helt upptagen i sinnet av en. Speciellt när du inte ger honom möjlighet att svara på vad han utsatt dig för.
Det tar så klart längre tid för honom att svara när du har gömt dig bakom en falsk profil och sen skriver fem brev per dag. Där du även skiftar i tonläge.
Som jag ser det fick du känslor för honom och att det är mer det det handlar om än smitta. Även om det så klart är väldigt viktigt vara ärliga mot varandra om.
Så lämna det där bakom dig och fundera istället på en bra terapi.
-
Illa nog.Anonym (Rädd och skärrad) skrev 2025-07-17 22:49:14 följande:Skrev nog lite fel.
var nog 4-5 mail varannan Per dag i 9 dagar.