• Anonym (Oempatiskt?)

Oempatiskt?

Ikväll skulle jag på en första dejt.

Han smsade och sa att han har något som han måste berätta. Jag frågade vad det var och han svarade att jag måste be snällt om jag vill veta vad det är. Jag bad honom att snälla berätta och då säger han att det han hade att berätta var att han måste ställa in vår dejt.

Visst, det är väl ett harmlöst skämt på ett sätt, men jag vet inte vad jag ska svara honom nu. Det är ju tråkigt att vår dejt inte kommer bli av, men kunde han inte skrivit det på ett schysstare sätt istället för att typ... göra en lek av det? Jag trodde ju att han skulle skriva något fint.

Överreagerar jag?

• Svar på tråden Oempatiskt?
  • Aniiee

"Tack för att du berttade det. Jag hoppas att du mognat lite vid din nästa dejt med någon annan och inte beter dig som en 6-åring som leker "mamma, vet du vad?". Lycka till."

Block.

Omae no mono wa watashi no mono, watashi no mono mo watashi no mono
  • Anonym (Y)
    Aniiee skrev 2025-07-18 15:19:34 följande:

"Tack för att du berttade det. Jag hoppas att du mognat lite vid din nästa dejt med någon annan och inte beter dig som en 6-åring som leker "mamma, vet du vad?". Lycka till."

Block.

Ja, eller hur, en fjant.
  • Anonym (M)

Så barnsligt. Så om du inte hade bett snällt, hade han då inte berättat att dejten var inställd?

• Anonym (Hm)

Ha! töntigaste jag hört 😂 den killen kommer bara bli problem. Var glad över att han ställde in. 

• Anonym (M)
    Aniiee skrev 2025-07-18 15:19:34 följande:

Block.

Tydligen blev en omogen kille kränkt och gjorde tummen ner. 
  • Anonym (Sluta dejta bonntölpar)

Turbodumpning på den så tofflorna trillar av...han har säkert gödsel under dem också...

• Anonym (Victoria)

Ja, ärligt vet jag inte ens om jag hade svarat på det där, utan bara blockat. Orka spendera mer tid på nån sån person.

Svar på tråden Oempatiskt?