• Anonym (Plutt)

Vill inte ha analsex!

Jag och min partner har haft analsex några gånger. Jag har tyckt att det varit skönt en eller två gånger, men alla andra gånger har jag tyckt att det inte alls är skönt utan att det gör jätte ont och att det är äckligt. Jag har försökt stått ut för att göra honom nöjd.
    Han brukar peta fingrar där ofta när vi har sex vilket jag är okey med. 
    Men de senaste gångerna vi ?testat? ha analt så har det slutat med att jag gråter och han blir frustrerad. 
    Han vill väldigt gärna ha Analsex, Men jag är verkligen inte sugen på det. Han tillochmed önskade sig det på sin födelsedag,
    Vilket jag tänkte försöka fullfölja men fick bara ångest och var inte alls sugen så det blev inget. Detta var flera månader sedan, han har tagit upp det flera gånger och varje gång jag säger nej känns det som jag gör honom besviken. 
    Igår när vi hade sex så tog han fram en buttplugg & det var jag inte häller så sugen på först men jag lät han sätta in den. Det blev skönt sen, Men efter jag kommit så ville han stoppa in sin snopp och såklart har inte mina känslor kring analt förändrats, men jag lät honom testa. 
    Det gjorde som vanligt väldigt ont och jag sa aj nästan hela tiden, men försökte slappna av eller tänka på annat för hans skull. 
    Han fortsatte och jag ville bara att han skulle komma så att han blev nöjd så jag sa inget & försökte härda ut. Men efter en stund när jag sa ajj frågade han om han ska sakta ner & jag sa ne kom bara i mig & att han skulle fortsätta för att bli klar. 
    Men han kom inte, så skulle han byta ställning och drog ut. när han skulle in igen, höll han på att åka in fram istället så jag drog tillbaka & då frågade han om jag inte vill ha sex? & så sa jag kom bara i mig fortsätt, och jag kanske lät sur eller irriterad men det var för jag var det. men då blev han sur och sa nej jag går bara och runkar av migsjälv i duschen! 
    O så gick han ut ganska snabbt och jag hörde att han slog eller välte stolar i köket på vägen till badrummet, (av frustration). 
    Men jag blev såklart ledsen och jag kände mig äcklig och dålig osv. 
    Han kom tillbaka efter en stund och sa att jag skulle ställa mig så bäddar han rent ( för han vet att jag alltid vill göra det och duscha efter vi haft analt) Men jag sa bara nej det behövs inte och låg kvar. 
    Då kom han efter en stund med en handduk och sa att jag kunde ligga på den, men jag ville inte. 
    För jag låg och grät bara och grät. 
    Jag kunde inte somna, han låg brevid och sa tack för att du försökte iaf. och att det var inte mitt fel utan hans fel. 
    Men jag bara fortsatte gråta & sen efter kanske 1-2 timmar.
    Kände han där nere på mig, vet inte varför, men så fortsatte han som att han skulle försöka stimulera mig kanske för att det fortfarande var vått. 
    Men det tyckte jag var gränsen, eller jaa jag tyckte det var droppen då jag låg och grät fortfarande och han försöker göra så. elelr vet inte vad han tänkte. 
    Jag gick iaf upp och duschade och plockade undan lite, spritade golvet (där buttpluggen Legat) och sen gick jag och la mig på soffan. 
    Efter kanske 30 min ropade han på mig men jag svarade inte. 
    På morgonen när han skulle till jobbet kom han och kramade mig ( trodde att jag sov). Trotts att han ej duschat sedan sexet, vilket jag tycker är virdrigt när det kommer till analt iaf. 
    När han gick på toaletten ropade jag lite tyst på våran hund för att gosa & då hörde han mig & frågade om jag var vaken, jag savarade inte. 
    När han skulle gå sa han hejdå och ha en fin dag, jag sa tack detsamma. han frågade om han fick en kram och jag gav han en kram. Sen åkte han. 
    Jag vet inte vad eller hur jag känner kring detta. Jag känner att det är ju inte alls okey & jag blir ledsen för att han verkligen försöker fast han vet att jag inte tycker om det, att han fortsätter fast han uppenbarligen märker att det gör ont. 
    Jag älskar honom & jag vill såklart att han ska vara nöjd. jag anstränger mig o försöker verkligen men jag tycker inte om det & det gör bara ont. men han vill verkligen ha det. 
    Men jag vet inte hur jag ska tänka kring igår. 
    Jag säger ju inte ifrån, jag låter han göra det. Men samtidigt så vet han ju hur jobbigt jag tycker att det är & jag förstår inte hur det kan vara så viktigt.
    Hur mycket ska man gå emot sig själv och ?stå ut med? för att få sin partner nöjd. eller jag vet inte. vet inte ens vad eller varför jag skriver här. 
    Jag vill absolut inte prata med nån jag känner om detta, jag skäms och jag vill inte att nån ska se illa på honom, eller tycka dåligt om honom. 
    Men det känns som jag behöver eller vill prata med någon om det för sitter bara hemma själv och gråter och kollar på tv. 
    Jag vet inte ens vad jag tänker att jag ska få för respons här? Jag vill vara anonym men ändå prata av mig. 
    Jag känner att det är fel men jag vet inte hur fel och jag vet inte vad eller hur jag ska se eller agera på saken.

• Svar på tråden Vill inte ha analsex!
  • Anonym (Jag)
    Anonym (Kille) skrev 2025-07-19 13:14:55 följande:
    Kanske personlig fråga. Men när ni har analsex. Har ni förspel för analen? Leker med leksaker. Har massor av glidmedel osv innan? Låter lite som att han kör porrfilmstuket och går in enbart med vaginalt slem? Och det kan ändå göra ont om du inte mentalt och fysiskt förberedd på det. Prata med han och få han inse allvaret. Och nästa gång ni ska testa så får ni används er av mer förspel på själva analen. Tunga. Leksaker fingrar och massor massor av glidmedel. Analen kan ta skada av fel behandling

Hon skriver ju uttryckligen i ts att de använde både anal leksak och förspel där hon kom senaste gången. Det gjorde ändå ont och slutade med att hon låg och grät i flera timmar.

Sluta tro att det finns en magisk quick fix där alla kvinnor kan fås att gilla analsex.
  • Anonym (m)
    Anonym (Jag) skrev 2025-07-19 13:57:28 följande:
    Hon skriver ju uttryckligen i ts att de använde både anal leksak och förspel där hon kom senaste gången. Det gjorde ändå ont och slutade med att hon låg och grät i flera timmar.

Sluta tro att det finns en magisk quick fix där alla kvinnor kan fås att gilla analsex.
    För att inte tala om att TS faktiskt tycker det är äckligt, det här är alltså inget hon tänder på eller tycker är upphetsande eller sexigt. Alla kan inte gå igång på allt utan man har olika sexuella preferenser och läggningar.
  • Anonym (m)
    Popcorn89 skrev 2025-07-19 12:54:55 följande:

Jag har sagt att jag inte vill och att det gör ont, men tror att han kanske tänker att jag ?kanske kommer tycka det är skönt när vi sätter igång?, Eftersom att jag har tyckt om det en eller två gånger för länge sedan. 
    Sen tror jag han tycker att jag kanske kan stå ut med nån gång ibland för att göra honom glad, jag har oxå tänkt på det att jag kanske kan stå ut med det en gång om året eller liknande för att han ska vara nöjd. Det är därför jag ?försöker vilja? men jag vill verkligen inte, och han vet det, iaf blev han nog påmind om det igår. 
    Jag har känt en gång för några månader sedan att jag eventuellt var sugen på att testa, men jag sa inget för att jag var rädd att det skulle bli såhär, att jag skulle ångra mig och inse att hag inte ville och då skulle han bli sur eller besviken. 
    Men varje gång som vi har gjort det & de slutar dåligt, har varit för att jag absolut egentligen inte varit sugen eller velat gjort det.
    Jag tror han vet men jag försöker ändå för hans skull.
    Jag vet som många skriver att hans beteende inte är okey. Jag ska nog göra som många skriver och ta och prata med honom på allvar, och vara rak och tydlig med hur jag känner  och om han inte kan acceptera det så får han välja att lämna. Jag vill såklart att det ska gå att lösa, för han är bra för mig på många andra sätt, men denna biten är verkligen jätte jobbig för mig. Och igår vart det verkligen otroligt jobbigt! 
    Men jag tror att även han tycker att detta är jätte jobbigt, vilket gör mig så ledsen. 
    Jag tror han känner dåligt samvete eller något sådan med tanke på hur han betedde sig på morgonen..
    Men som vissa skriver att han har nån ?störning?, han har ingen störning men jag vet att han har begränsningar.

Han är inte så emotionell av sig. Han har vissa sociala svårigheter, med att läsa av andra och sådan. Vilket jag vet. Därför klandrar jag mig själv för detta oxå, att jag borde säga ifrån och inte ?låta han göra? det, för han kanske inte förstår helt att jag inte vill när jag låter honom. 
    Men samtidigt har jag svårt att tro att han verkligen inte förstår när jag sagt nej många gånger och när jag suckar, säger att det gör ont, säger ajjj & spänner mig osv. 

Det låter kanske som att han har jätte stora svårigheter, men det är inget som andra märker, eventuellt lite i vissa situationer men jag som partner märker tydligt att han har vissa begränsningar vad gäller förståelse för andras känslor, emotionellt, och i samspel med andra människor och att läsa av andra, eller typ att han är obrydd, detta har vi pratat om oxå och han erkänner oxå det. 
    Jag har inte sett detta som en negativ sak då jag är raka motsatsen, alltså väldigt emotionell och empatisk, till en gräns då detta blir väldigt utmattande, jag tänker väldigt mycket och stressar över mycket.

Han är raka motsatsen vilket hjälper mig att balansera upp mina svårigheter väldigt bra. Han är alltid tydlig med vad han tänker och väldigt lugn och neutral i (för mig) stress fyllda situationer. Han är okomplicerad, rak och enkel att förstå. 
    Men dessa sidor blir även ett hinder i situationer som den jag beskrivit. Det låter kanske som att han är en okänslig person, men det är han inte. Han bryr sig, hjälper mig, lyssnar på mig och stöttar mig i vardagen på det sättet som jag behöver. 

En kille som verkligen bryr sig om dig vill inte att du ska stå ut, han vill att du ska njuta av sexet om det ska bli något, han vill inte ha sex som du plågas av. Och desto mindre själv kunna njuta av sånt sex där ens älskade mår dåligt.
  • Popcorn89
    Jimmy75 skrev 2025-07-19 13:28:37 följande:

Det eviga rådet grundar sig i att det väldigt ofta uttrycks av TS själv att de ser så mycket annat fint och vill att det ska gå att rädda etc etc.

Jag håller med dig att det borde vara SOLKLART för honom att detta är så olämpligt och fel att jag saknar ord....men av någon okänd anledning har han ju antingen inte begripit det, eller så skiter han i det. Frågar du mig personligen skulle TS springa därifrån. Men nu är det inte någon av oss andra som lever i relationen och vi kan inte bestämma eller styra över hur någon ska göra....eller veta vad det är som gör att en person inte vill lämna. När personen inte är där tankemässigt är det inte mycket hjälp att endast skandera lämna....hur mycket jag än tycker det själv. Därför försöker man belysa det på olika vis och säga hur de kan försöka hantera situationen om det nu är det de vill.

Jag råkade trycka på 👎, det var inte meningen.. 
    Tack för dina svar, det är till hjälp, skönt att höra från andra utifrån. 
    Jag vet egentligen oxå att det inte alls är okey, och jag hade nog rådit min vän att lämna om hon skulle brättat liknande till mig.  
    Jag vill bara så gärna få det att fungera eller lösa ut det, att det ska bli bra. Eftersom jag verkligen djupt älskar honom..
    Vi har varit tillsammans några år (vill inte säga exakt för anonymitet) & vi har haft en del hinder på vägen som vi tagit oss igenom. Och jag ser så mycket positivt han bidrar med till mitt liv oxå. Jag har tänkt hela tiden att jag vill gifta mig och skaffa barn med honom & vi har pratat om det och har andra livsplaner och erfarenheter tillsammans. Det är så mycket jag ger upp ifall jag skulle göra slut för detta.
    Men när det här igår hände, så blir jag så förvirrad och besviken för jag vill inte att min/våran framtid ska vara såhär.

• Anonym (H)

Du ska inte göra nåt du inte vill.

• Jimmy75
    Popcorn89 skrev 2025-07-19 17:28:34 följande:

Jag vet egentligen oxå att det inte alls är okey, och jag hade nog rådit min vän att lämna om hon skulle brättat liknande till mig.  
    Jag vill bara så gärna få det att fungera eller lösa ut det, att det ska bli bra. Eftersom jag verkligen djupt älskar honom..
    Vi har varit tillsammans några år (vill inte säga exakt för anonymitet) & vi har haft en del hinder på vägen som vi tagit oss igenom. Och jag ser så mycket positivt han bidrar med till mitt liv oxå. Jag har tänkt hela tiden att jag vill gifta mig och skaffa barn med honom & vi har pratat om det och har andra livsplaner och erfarenheter tillsammans. Det är så mycket jag ger upp ifall jag skulle göra slut för detta.
    Men när det här igår hände, så blir jag så förvirrad och besviken för jag vill inte att min/våran framtid ska vara såhär.

🙂 ingen fara, tummar hit eller dit bryr jag mig inte om. Men det är ju precis så som du tar upp här - all den historiken eller dina skäl till varför du tycker si eller så om din partner är det ju bara du som känner till och får värdera råden därefter. Inte för att det befriar honom från ansvar eller olämpligheten i beteendet så gör människor sina sämsta beslut och beteenden när de är som mest belastade. Det är inte självklart att vi ger hela bilden bakom varför vi gör som vi gör.....så oavsett min position eller någon av oss andra som påpekar felen och att man nog bör lämna en sån partner kan bara du veta om det kan finnas mer bakom och om det kan finnas andra skäl som gjorde att det blev som det blev. Det viktiga är att han uppmärksammas på att det inte är okej och att eventuella issues måste redas ut nu, för om ni inte klarar av kommunikationen nu kommer ni definitivt inte göra det sedan när barnet har kommit och då är det betydligt svårare att dela på er också om nu det skulle vara vad du kommer fram till.
  • Anonym (H)
    Jimmy75 skrev 2025-07-19 17:41:12 följande:
    🙂 ingen fara, tummar hit eller dit bryr jag mig inte om. Men det är ju precis så som du tar upp här - all den historiken eller dina skäl till varför du tycker si eller så om din partner är det ju bara du som känner till och får värdera råden därefter. Inte för att det befriar honom från ansvar eller olämpligheten i beteendet så gör människor sina sämsta beslut och beteenden när de är som mest belastade. Det är inte självklart att vi ger hela bilden bakom varför vi gör som vi gör.....så oavsett min position eller någon av oss andra som påpekar felen och att man nog bör lämna en sån partner kan bara du veta om det kan finnas mer bakom och om det kan finnas andra skäl som gjorde att det blev som det blev. Det viktiga är att han uppmärksammas på att det inte är okej och att eventuella issues måste redas ut nu, för om ni inte klarar av kommunikationen nu kommer ni definitivt inte göra det sedan när barnet har kommit och då är det betydligt svårare att dela på er också om nu det skulle vara vad du kommer fram till.
    Håller med
  • Anonym (m)

Vad gör han för att det ska fungera då och
    älskar han dig tillbaka, han skiter ju i att du mår dåligt av sexet han ska ha det ändå och fortsätter pressa. Så behandlar man inte någon man älskar.

Och dessutom har han varit våldsam om jag fattar dig rätt. Agera ut mot föremål är också våld i hemmet och det ska han inte utsätta dig för.
  • Anonym (Jag)

Jag vet inte om det stämmer i ditt fall men VARJE gång jag har hört någon prata om "hinder på vägen" och "tagit oss igenom saker" har det rört sig om en destruktiv relation.
  • Anonym (Link)

Men säg ifrån, förklara att su inte tycker analsex är skönt alls och att det gör ont på sig och att du känner sig pressad till det. Det är enda sättet han kommer fatta och lära sig.

det är ok att gilla ett finger eller en plugg ibland men inte mer. Du måste säga vad du gillar och vad som är obehag.

Svar på tråden Vill inte ha analsex!