• Anonym (F,s)

Förhud eller ej

Fråga till er kvinnor: är det skönare att ligga med en man utan förhud? Jag funderar på att låta ta bort min förhud, bara för att jag tror det är skönare för kvinnor med en omskuren kuk, det bör ju bli mera friktion, ibland när jag knullar håller om roten på min kuk o låter inte huden glida över ollonet när jag drar ut kuken,, det blir en helt annan friktion på ollonet, vilket kvinnan också bör känna, vad säger ni tjejer ? Blir jag bättre i sängen om jag tar bort förhuden?

• Svar på tråden Förhud eller ej
  • Anonym (Nä)

Nä, både din omkrets och friktionen minskar för kvinnan utan förhud. Att du känner mer beror på att du är mer känslig på ollonet. 

• Anonym (m)

Kanske kan stämma men är väl lite konstigt om mannen inte har förhud?

jag har aldrig provat riktigt, en påstod innan att han var omskuren men det var mörkt i rummet och vi hade kondom så det räknas väl inte

• Anonym (Wilma)

Jag har varit med en kille som var omskuren och blev både äcklad och förbannad när jag upptäckte det. Förbannad för att hans korkade föräldrar låtit göra ingreppet när han var barn. Ok om man gör det i vuxen ålder men jag tycker en omskuren man är sjukt avtändande.

• Anonym (Nope)

Nej det känns inte mer för mig som kvinna, så förstår inte varför du skulle göra ett sådant onödigt ingrepp om det inte är för du tycker det är skönare eller snyggare.

• Anonym (Kvinna)

Har testat båda och tycker inte det är nån direkt skillnad. Främst varit med män som inte är omskurna och skulle absolut inte vilja att en man skulle göra det för att det på nåt sätt skulle bli skönare för mig

• Anonym (Kvinna.)

Det är inte skönare att ligga med någon utan förhud! 
    Fattar inte riktigt heller hur det skulle kunna vara det? 
    Jag tänker att förhuden är där av en anledning, behåll den!! 😊 

• Anonym (Minna)

Du vet om att ollonet med tiden blir mindre känsligt utan förhud? 
    Med tiden kan mer stimulans behövas för att uppnå utlösning och i vissa fall kan det rent av bli svårt att få utlösning.  

Jag dejtar en man på 60 just nu som pga medicinska skäl fick ta bort en bit förhud i tonåren och jag upplever exakt NOLL skillnad på känslan. Jag skulle inte ens veta att han var omskuren om han inte sa det. Alla snoppar är olika så det är inte uppenbart synligt alla gånger heller att nån är omskuren. 
    Däremot upplever han att ollonet pga detta blivit mindre känsligt och kan få svårare att nå orgasm. 

• Anonym (Jenny)

Omskuren k*k är så mycket finare och sexigare! 
    Jag tycker du ska göra det. 

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Förhud eller ej