Inlägg från: Anonym (T) |Visa alla inlägg
  • Anonym (T)

Han vill slå mig

Anonym (A) skrev 2025-07-21 14:20:32 följande:
    Jag menade exakt som jag skrev i mitt första inlägg
    Aha, så nu menade du det? Så det är jag som har skrivit mitt eget inlägg alltså? För nu höll du ju med till slut om det. 

Men då är det ju du som har skrivit att det inte är hennes fel att han blir arg. Och att han blir arg är en del i killens masterplan att normalisera hela skiten för hen. 
  • Anonym (T)
    Anonym (A) skrev 2025-07-21 14:20:32 följande:
    Det handlar inte om att hon gör honom arg utan om hur han hanterar affekten. 
    Precis samma sak som jag sade alltså... Och mig kallade du vad? En sekund bara... 

Mig frågade du om jag trollade eller om jag endast skulle råka vara okunnig... Är du själv trollig eller okunnig då, med tanke på att vi har skrivit exakt samma.... 
  • Anonym (T)
    Anonym (A) skrev 2025-07-21 14:26:18 följande:
    Jag ger upp nu. Läs igen så kanske polletten trillar ner. 
    Är det tillbaks till mastermind teorien nu igen eller? 
  • Anonym (T)
    Anonym (LB) skrev 2025-07-21 10:09:49 följande:

Är det något jag ska fortsätta fundera på eller bara vara glad att det inte hänt ännu?

Anyways TS, det är en varningsignal helt klart. Men jag står fast vid min teori om att det nog inte är någon fara så långt det bara handlar om att prata..

Riktiga misshandlare brukar bryta ner sina offer under lång tid. Då ofta med små ord och gliringar i vardagen som inte riktigt känns så bra i magen, till handla om vilka människor och inte som man får prata med och träffa.

Men för all del, var vacksam! Kan dock vara så att han bara ogillar när folk vill hålla på och bråka.

• Anonym (T)
    Anonym (T) skrev 2025-07-21 14:40:59 följande:

Men för all del, var vacksam! Kan dock vara så att han bara ogillar när folk vill hålla på och bråka.

vaksam*
  • Anonym (T)
    Lönnsirap skrev 2025-07-21 15:17:21 följande:
    Nä du!
    Vaddå nej du? Ytterliggare en som ska ha det så för att den sagt det?

Låt mig gissa vad du vill normalisera/trivialisera då istället? Skillsmässor bara för att någon har råkat haft ett argument? 
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (T)
    Lönnsirap skrev 2025-07-21 16:20:34 följande:
    Märkligt att du går in och ändrar i mitt citat. 
    Kortade bara ner allt det du sade till en enda mening bara.. Jag bara visade hur det är som du håller på att överregera.. Förmodligen med flit också, men vad vet jag? 
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Han vill slå mig