Spunk på världskartan
Jag inleder med en något udda rubrik för att gömma mig ifall någon känner igen?
Hade ett mindre krig ikväll. Partnern började lite fint med att säga - du, kan du sluta att slänga snus i kökshon.
Jag blir lite irriterad över detta för det hen menar är att jag har slängt 2 stycken i diskhon på en vecka. Samtidigt slänger partnern ölburkar omkring sig på tomten. Det är minst 20 stycken jag har fått plocka upp nu i sommar. Okej, jag retar mig - men säger inget för jag tänker att det är inget att bråka om och blir därför jävligt sur när jag blir påhoppad med detta med snuset. Inte bara det?.jag kastar aldrig någonsin snus i trädgården, vilket min partner gör och har gjort från dag 1 när vi flyttade in. Så att få detta påhopp på sig känns som, jag vet inte vad?som nån slags uppläxning eller nåt. Och när jag tar upp det som hen har gjort i samband med detta så tycker hen att, oj dig kan man inte kritisera för då börjar du försvara dig. Men det gör jag ju inte. Jag tycker bara att man ska sopa rent framför.eget hus innan man ger sig på andra.
Jag fattar att detta är ett i-landsproblem och så vidare, men jag kan bli så jävla irriterad när jag försöker hålla igen själv och inte bråka för allt möjligt och så är partnern värsta petimetern. Vad tycker ni? Behöver lite medhåll här.