Min kille tar knäcken
Så det började med att min kille och jag satt och åt med hans familj och min familj, sen beställde min kille liksom in drink efter drink till sig själv och typ satt och hån flinade mot mig. Sen då så fortsatte det med att vi ska gå vidare på en bar, och på baren så är det fullt med folk, knökat och han verkligen tränger sig fram/förbi baren och beställer till sig själv. Jag sa till honom hur jag kände framför mina och hans föräldrar, hans mamma skriker då till mig att jag ska lugna ned mig och hålla k*ften med en hård ton och så pekar hon mot mig. Jag går hem och min pojkvän festar utan mig i totalt 3 timmar, han undrar vart jag tagit vägen, jag säger att jag är på rummet och att jag vill att han kommer till mig. Han sluddrar och säger att jag hittar till dem själv och till baren själv. Efter 3 timmar kommer han hem och säger ditt jävla äckel till mig och är sur och säger att jag klagar på precis allt han gör. Sjukt aggressiv var han också i rösten.
detta har hänt upprepande gånger Och denna gången orkade jag inte hålla tyst. Och skit fick jag. Mår jätte dåligt.
och att bli kallad ditt jävla äckel när man verkligen gjort sig så fin och allt ikväll.
jag drog från klubben för jag orkade inte med att han är så egen nyttig och tränger sig före alla och totalt ignorerar mig eller rättare sagt oss. Ibland händer det, absolut man kan inte alltid tänka på varandra. men jag känner mig verkligen utelämnad.