Min kille tar knäcken
Den här skiten bara fortsätter.
jag har fått väldigt mycket problem med att vara bland folk och ens umgås med mina vänner, pågrund av att vi sällan gör något längre med varandra som är planerat eller liknande. Samt att han lägger kommentarer om mig. han ägnar sig mycket åt sin sport medan jag mest är hemma, jag har liksom inga vänner i hans stad. (Flyttade 20 mil för honom)
iallafall så sa jag bara lugnt att vi kanske skulle hitta på något annat, planerat någon helg, då börjar han klaga på att jag aldrig har råd och att jag klagar på när vi ska dela upp det.
saken är ju den att vi alltid delar när vi väl gör något. sen börjar han dra in massa annat, typ att han ångrar att han ens blev tillsammans med mig från start. Sen 20 min efter blir det liksom tjafs och han ber mig packa och dra.
Problemet i det här är hur jag blir bemött, jag blir så oerhört förbannad och ledsen. han trycker genuint ner mig och lägger allt på mig.
Han är liksom inte den här killen som bara ?jo men absolut kan vi det?
nu har jag börjat känna att allt bara är mitt fel.
i stort så handlar det om att jag gärna vill umgås mer med honom och verkligen hitta på saker eftersom att vi ändå är tillsammans. Och nästa helg ska han ha fest, jag får inte vara Hemma så är stort sett utkastad från vår lägenhet.
han klagar också på att jag är dålig med att hjälpa till, eller har blivit på sista tiden, men sen lägger han till ?det var du ju i och för sig redan när vi träffades? vilket inte stämmer.
kan inte förklara hur ledsen och nedbruten man blir av det här. när jag också försökt öppna upp mig för honom om hur jag mår och känner.
ett exempel var när vi var senast, för 3 månader sen på resturang, vi skulle betala Och servitören nämner beloppet, han ber honom dela upp beloppet, men jag frågar om jag kunde swisha min kille, men det gick absolut inte.
han har blivit så hård mot mig.
Sen tycker jag du ska ta hjälp och stöd och lämna honom en gång för alla.
Och flytta tillbaka till familjen och vännerna.
Du förtjänar bättre än det här stolpskottet till "man".