Min kille tar knäcken
Fy va elakt att uttrycka sig så till någon som ska vara ens partner. Tycker han beter sig rätt så jäkla illa mot dig och jag hade nog lämnat om jag var du.
Har själv nyss haft en partner med problem med alkoholen, och vad han sa så var det under kontroll när vi träffades, men upptäckte sen att det inte var så.
Jag har oxå sagt redan tidigt att jag aldrig skulle tolerera det, för min pappa hade alkoholproblem och sa att jag vägrade hamna i en sån relation.
Nu vet jag ju inte hur länge ni varit tillsammans, men oavsett så hör jag ju att detta inte är första gången.
Min fråga till dig är hur länge du ska ge avkall på vad du tycker inte är okej. Jag vet själv att jag allt för länge ?tog? saker bara för att jag tyckte så mycket om honom, men till sist fick jag nog. Jag vet att jag förtjänar bättre än så, och bestämde mig för att faktiskt följa mina egna råd som jag skulle gett till andra?
Mitt hjärta gör fortfarande ont för uppbrottet har nyss varit typ, men oavsett hur ont det gör nu vet jag att jag valt rätt, för långsiktigt hade det skadat och sårat mig så mycket längre att stanna.
Visa dig själv att du vet att du förtjänar bättre. Man ska fan inte uttryckt sig så till den som betyder mest för en, så mitt råd är att säga tack och hej, ha ett bra liv.