Inlägg från: Anonym (m) |Visa alla inlägg
  • Anonym (m)

Fel val

Men kan du inte förklara för honom att du egentligen inte ville göra slut utan det var din familj som pressade dig så hårt att de tvingade dig välja mellan de och honom? Och be om om förståelse och förlåtelse och att han tar dig tillbaka?

Men jag har en viss förståelse för de med. Min ena förälder höll på att bli ihop med en person som jag fick sån fruktansvärd avsmak för och jag uttryckte verkligen mitt ogillande och grät. Sa att jag kommer inte kunna hälsa på längre om den flyttar in. Så jag förstår den sidan också. Men det verkar ju vara skillnad ändå för din familj verkar ju ha övergett dig nu.

• Anonym (m)
    Anonym (Sjukling) skrev 2025-07-24 10:52:18 följande:
    Han vet. Han vet varför jag gjorde slut. Jag kom hem och grät grät och grät. Han höll om mig i nästan en halvtimme innan jag kunde prata och då berättade allt för honnom. Han sa att han förstår mitt val, att han så klart inte gillar det. Men att han förstår att jag väljer min familj. Han tröstade mig, lugnade mig fick mig att känna mig säker och trygg innan han gick lugnt. Och jag såg i hans blick hur förstörd han var. Men höll ut och satte mitt behov först....

Och mitt förslag om att be honom ta dig tillbaka, det kommenterar du inte?

Din familj bryr sig ju ändå inte om dig.

Svar på tråden Fel val