Fel val
Om det här verkligen är en sann tråd, så är mitt råd att självklart välja din kille.
Det är tråkigt när det, av någon anledning, inte funkar mellan familj och partner. Men du ska självklart välja kärlek och din egna lycka i första hand. Särskilt när drt inte är han som förstör din relation till dina föräldrar utan de som inte gillar honom.
Jag tycker det är helt fruktansvärd anledning de har också till det! Hur han ser ut har absolut ingenting med något att göra. Det är hur han behandlar dig och får dig att må.
Jag hade brutit med min familj om de gjort sina din har gjort. Aldrig att jag skulle kunna acceptera eller förlåta att de krävde ett sånt val av mig. Vidrigt rent ut sagt! Bärja med att prata med ditt ex och berätta vad som var orsaken och hur mycket du ångrar dig och så får vi hoppas att han kan förlåta dig. Ta sen en rejäl paus från din familj för att fundera om du vill eller inte vill ha en relation med dem. Om du väljer att ha det trots allt, så bör du respektera din pojkvän nu och inte be honom att behöva träffa människor som avskyr honom på det här sättet.