• Anonym (Sambo)

Vaknar varje morgon av att sambon runkar

Jag vaknar i stort sett Varje morgon av att sambon runkar. Inte i smyg utan så sängen skakar. Vaknar jag så fortsätter han som att jag inte ens är där. 
    Normalt? 

• Svar på tråden Vaknar varje morgon av att sambon runkar
  • Anonym (Abc)

Normalt vet jag inte. Har du sagt att du inte uppskattar det? Det bör du nog göra om du vill att det upphör.

• Postman

Gissar att han är besviken på ert samliv och gör det som en form av demonstrativt protest eller plump förhoppning att du ska deltaga. Men som sagt, jag bara gissar och kan ha tokfel. 

• Anonym (M)

Om han inte får sex så måste han lösa sina behov på annat sätt... 

• Faile
    Postman skrev 2025-07-25 23:19:08 följande:

Gissar att han är besviken på ert samliv och gör det som en form av demonstrativt protest eller plump förhoppning att du ska deltaga. Men som sagt, jag bara gissar och kan ha tokfel. 

Så jävla dumt. Ska hon läsa hans tankar eller vad? 
    Sluta jiddra, börja trolla!
  • Faile

Frågan är väl hur du känner inför det hela?

Jag hade personligen inte gillat att min sambo gör så med intentionen att jag ska vakna och sen ändå låtsas om att jag inte är där. Det känns som någon slags maktspel och förminskande. 

Sluta jiddra, börja trolla!
  • Postman
    Faile skrev 2025-07-25 23:20:29 följande:
    Så jävla dumt. Ska hon läsa hans tankar eller vad? 
    Hans sätt att visa att deras samliv haltar. Hon vet nog med sig det med. Gissar jag på. 
  • Anonym (Sambo)
    Faile skrev 2025-07-25 23:22:13 följande:

Frågan är väl hur du känner inför det hela?

Jag hade personligen inte gillat att min sambo gör så med intentionen att jag ska vakna och sen ändå låtsas om att jag inte är där. Det känns som någon slags maktspel och förminskande. 

Det känns väldigt avtändande. 
  • Anonym (Sambo)
    Postman skrev 2025-07-25 23:25:50 följande:
    Hans sätt att visa att deras samliv haltar. Hon vet nog med sig det med. Gissar jag på. 
    Det är ju just detta han gör som gör att samlivet haltar. 
  • Anonym (Nös i intergalhjälmen)

Låter underbart. Stör mig alltid på att min sambo går upp och låter mig försova mig fast jag kan ha något viktigt. 

• Anonym (M)
    Anonym (Sambo) skrev 2025-07-25 23:40:48 följande:
    Det är ju just detta han gör som gör att samlivet haltar. 
    Kommunicerar ni inte? 
Svar på tråden Vaknar varje morgon av att sambon runkar