Vaknar varje morgon av att sambon runkar
Jag vaknar i stort sett Varje morgon av att sambon runkar. Inte i smyg utan så sängen skakar. Vaknar jag så fortsätter han som att jag inte ens är där.
Normalt?
Jag vaknar i stort sett Varje morgon av att sambon runkar. Inte i smyg utan så sängen skakar. Vaknar jag så fortsätter han som att jag inte ens är där.
Normalt?
Det är svårt att säga i sak, utan att känna egentligen vare sig dig eller honom. Men generellt som många andra påpekat, ni MÅSTE prata om det, om det ska bli någon ändring.
Det är normalt för flesta män att av naturen vara mer "på" på morgonen - men samtidigt måste man anpassa sig och visa respekt för sin partner OCKSÅ. Jag som man skulle inte uppskatta det om förhållandet vore det motsatta. Enstaka gång, visst, men hela tiden? Något är uppenbart fel, och det måste redas ut - vad det än är.
Om han inte orkar "hela vägen" med att ta in dig i "leken", får han faktiskt hitta någon annanstans att göra det, och inte så hela världen ser. Duschen tex, brukar vara passande ställe, när man är för sig själv.
Men det låter egentligen som att det ligger något större bakom och skaver, annat än att han bara har en extremt dålig "ovana" och beter sig som ett barn, som om han hittat Kalle Anka för första gången.