Vågar jag bjuda ut en ngt äldre man?
Hej! Känner mig som ett fån men skitsamma?
Jag hade en man från ett företag här hemma för någon vecka sedan som skulle göra ett arbete i mitt hus. Rörig småbarnsmamma som jag är kommer ut i bh och mjukisbyxor för att ta emot honom och vägleda honom in. Förstår först inte varför han knappt vågar titta på mig men sneglar försiktigt, tills jag inser att jag står i bh haha.. Jag är dock obrydd men går sedan in och klär på mig, han börjar jobba och helt ärligt vet jag inte vad som hände. Han var bara galet sexig och jävligt attraktiv och nånting gjorde att jag fastnade totalt för människan.
han åker sedan därfrån, jag har försökt släppa honom ur huvudet men nej det går bara inte.
Har nu under fullständig SKAM lyckats hitta vem han är på ett ungefär, står ensam skriven på sin adress. Är 11år äldre än mig. Jag är 30 och han 41. har hittat honom också på fb.
Min fråga nu är följande:
Är det fel att skriva till honom på fb att man vill bjuda ut på ett glas vin eller liknande? Tänker att han var här i arbetssyfte och han kanske känner sig? Utnyttjad? Han kanske blir avskräckt av att jag har två barn och undrar vart fan är farsan till dom (long gone tack gode gud). Nä jag vet inte, är bara rädd att göra ett övertramp. Är inte rädd för att bli nekad direkt utan mer typ att det inte är en okej grej att göra.
Och hur skulle en man tycka och tänka om en ngt yngre tjej hörde av sig så här? Blir han glad? smickrad? Äcklad? 😂
Mvh
Sugen jävla morsa