-
-
Svar på tråden Hålla vikten i sommar
-
Byt inte tråd för att göda din ätstörning... Det är inte schysst mot oss eller dig.
-
Det är fortfarande inte okej. Snälla, be inte främlingar om bekräftelse för dina ätstörningar. Ta itu med problemet en gång för alla - det är du värd. Bara du kan göra det.
-
Meddelande borttaget
-
Läs kommentarerna, de var få men tydliga i att TS har en annan tråd. En där ätstörningen är tydlig. Dina plumpa kommentarer kan kosta mycket... Ingen behöver det där.Sumprunkare skrev 2025-07-26 15:47:08 följande:
Det beror på omständigheter. Är du underviktig kan du ju sålunda kosta på dig att bygga fett. Dock råkar du vara gris-fet kan det sålunda vara klokast att kontrollera kalorier.
-
Håller medLynx123 skrev 2025-07-26 14:26:23 följande:
Det är fortfarande inte okej. Snälla, be inte främlingar om bekräftelse för dina ätstörningar. Ta itu med problemet en gång för alla - det är du värd. Bara du kan göra det.
-
Jag ber om ursäkt. Fick ett infall och hoppades att jag skulle hinna få svar från någon som inte sett min tråd.
-
Jag tycker verkligen att du ska försöka slappna av och inte tänka så mycket på din vikt, även om det är svårt. Det krävs ganska mycket för att man ska gå upp ett enda kilo i vikt. Min vikt har stått still under semestern, trots att jag har ätit glass var och varannan dag. Dessutom vann en kompis en stor Toblerone (2 kg) på Liseberg som jag fick och snart har mumsat i mig. Förutom det så har jag ätit buffé som om jag fick betalt för det och inte tvärtom.
-
Meddelande borttaget
-
Meddelande borttaget
-
Hur sjukt är inte det...Anonym (Sommar) skrev 2025-07-26 20:23:21 följande:
Jag ber om ursäkt. Fick ett infall och hoppades att jag skulle hinna få svar från någon som inte sett min tråd.