Inlägg från: Anonym (Malin) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Malin)

Min tjej(?) skiter i mig

Du har tyvärr gjort det lätt för henne att äta kakan och ha den kvar, hon vet vart hon har dig och fortsätter så länge hon kan.
    Jag tycker att det är VÄLDIGT märkligt att hon, när hon nu vet kring dina ekonomiska möjligheter, inte vill ha tålamodet och vara mer empatisk och vänta in så att NI kan reda och uppleva resor tillsammans.
    Är man ihop med någon tar man hänsyn och kommunicerar med sin partner om man vill höra en egen resa med en vän, inte slänger det i ansiktet vara sådär, det tycker jag är egoistiskt tänkt och väldigt exkluderande. Förstår att du känner dig sviken och faktist oälskad på ett villkorslöst sätt.
    Okej om man reser med en kompis typ 1 ggr år, går på spa eller något annat som kanske partnern inte är intresserad av, men att åka iväg när kusten faller in och tro att du är ok med det är INTE juste någonstans!
    Sätt ner foten ordentligt och sätt dina känslor främst nu, du förtjänar bättre än henne.
    Hon måste fatta att du menar allvar annars får det bli slut.
    Och, ha inget försoningssex!!! försöker hon så backa och säg att ditt hrm inte har någon svängdörr, att det bara är att komma och gå som man vill!

Svar på tråden Min tjej(?) skiter i mig