Inlägg från: Anonym (orion) |Visa alla inlägg
  • Anonym (orion)

Min tjej(?) skiter i mig

Hon har redan gjort slut en gång och spenderar helst sin kvalitetstid med en bög på romantiska och exotiska resmål. Det är väl bara att inse att det hon vill med erat förhållande inte är det samma som du vill, och ta konsekvensen därav. 

Att hon håller låg profil omkring sitt tidigare swingerliv är väl på trots allt rätt så förståligt, men det är nog inte det du skall fokusera på.

• Anonym (orion)
    Nahoj2 skrev 2025-07-30 20:45:06 följande:
    Med tanke på hur mycket tid de spenderat ihop på resor genom alla år (säkert 15 år eller mer?) borde de ju ha haft en relation vid det här laget? Han har dessutom en kille vet jag. Däremot kan jag undra över varför han inte vill åka med sin pojkvän? Så kul har man ju inte med en bög med helt andra särintressen, eller?
    Skulle kanske inte dra så kategoriska slutsatser bara för att reskamraten är bög och har pojkvän. Det ena utesluter ju inte helt det andra. Det kan ju också vara ett bekvämt arrangemang för bägge parter, om man sätter pris på lite kortvarig omväxling.

Men om dom rest tillsammans i 15+ år, måste dom väl också rest tillsammans under den förre makens tid? Om ryktet talar sant om dennes cuckold/swinger tendenser kanske hon blivit lite miljöskadad under denna tid. 
  • Anonym (orion)
    Nahoj2 skrev 2025-07-30 18:05:28 följande:

Mitt problem är att hon snart kommer hem från semestern med bögen och då ska vi ses och "prata" och det kommer sluta med att vi älskar och allt återgår till det normala igen. Hon vill altså äta kakan och ha den kvar. Jag är ju fortfarande kär i henne, men känner att jag snart exploderar. Vad ska jag göra?

Eftersom hon gjort slut är ni ju inte ett par mer, och om hon vill ¨prata¨ när hon kommer tillbaka från resan kan ju du passa på att ställa dom frågor som hon lyckats dribbla bort mens ni fortfarande var ett par. Nu har du chansen att ställa dessa frågor rakt ut, innan hon dribblar bort dig igen.

Du vill ju gärna veta vem bög-reskamraten egentligen är för henne samt varför och hur hon tydligen lyckats normalisera detta idoga exotiska resande på tu-man-hand genom åren när hon egentligen hade annan partner som man kanske kunde tycka borde bry sig om dessa prioriteringar från hennes sida. . 

Och du vill också gärna veta hur det kan komma sig att hon fått ett renommé som swinger i din bekantskapskrets om allt hon gjort är att avvisa ex-mannens förslag, samt i högst sannolikt bekräftande fall hur detta påverkat hennes förhållande till män inklusive hennes senare förhållande till dig.
  • Anonym (orion)

Min teori är att dom reser till high-end exotiska semesterorter som också har ett internationellt homo/swinger miljö och använder varandra som förkläden vid hotellvistelser och annat. Praktiskt och trevligt arrangemang för bägge parter.

Svar på tråden Min tjej(?) skiter i mig