• Sohoka

Dr. Dimitri i Aten

Hej!! 
    Vill gärna ha kontakt med människor som är eller har varit i kontakt med Dr Dimitri i Aten i samband med immunologiska utredning och IVF. Jag är från Malmö och har precis haft genomgång med Dr Dimitri gällande min plan framöver. Har ni några tips på kliniker eller läkare i Malmö eller i närheten som kan hjälpa till med blodprover och ultraljudsundersökning? 

Tacksam för alla svar och berättelser om era upplevelser kring era möten och resor tillsammans med Dr Dimitri ❤️

• Svar på tråden Dr. Dimitri i Aten
  • Lynx123

Har han ett efternamn? Kan kolla upp honom litegrann eftersom jag kan grekiska.

• Sohoka

Hej! 
    Yes, han heter Dr. Dimitri Papanikolaou. 
    Gullig du är - tack ❤️

• beasts25

Hej! 

Jag har tagit prover hos honom och följde hans protokoll under 2024 och gjorde en ivf där i februari. 

Har blandad upplevelse av det, framförallt att han är väldigt svårtillgänglig, annars stämmer det mesta som man kan läsa i denna mycket långa tråd :)

• Anonym (l)
    beasts25 skrev 2025-08-01 19:13:13 följande:

Hej! 

Jag har tagit prover hos honom och följde hans protokoll under 2024 och gjorde en ivf där i februari. 

Har blandad upplevelse av det, framförallt att han är väldigt svårtillgänglig, annars stämmer det mesta som man kan läsa i denna mycket långa tråd :)

Du kanske skulle länka tråden?
Svar på tråden Dr. Dimitri i Aten