Vad tänker ni om medelålders man som aldrig haft en flickvän?
Att han har problem med det sociala.
Sedan föredrar jag, precis som många män, att den jag har sex med är erfaren
Att han har problem med det sociala.
Sedan föredrar jag, precis som många män, att den jag har sex med är erfaren
Nej jag tycker inte det är konstigt. Jag känner en kille som är runt 30år som inte haft en relation/flickvän. Han är den snällaste killen, blir lätt omtyckt av folk han träffar och ingenting med honom är skumt. Han gick in i väggen för x antal år sedan och har haft det väldigt tufft psykiskt som gjort att han har det svårt socialt. Blir faktiskt rätt arg på folk som skriver att det måste vara något "konstigt" med en personen som inte haft en relation, ibland så kan det bara handla om att en person mår dåligt och inget mer. Om man hellre vill ha en kille som ligger runt för att få en erfaren i sängen så finns det killar som trots det inte vet vad dom gör
Känner igen mycket i tråden.
Men damerna har ju så oerhörda krav och är så oerhört DRYGA!
Och skulle man själv ha lite "krav" så blir de ju som rabiata tokvänsterfeminister.
De föredrar ju de tuffa häftiga och fräcka killarna medan vi, skötsamma, ordentliga och trogna ratas.
Lägg till en viss blyghet, nördighet och några rejäla hårda dissningar som tagit rejält på självförtroendet.
Annars väl utbildad med högre examen, konservativa värderingar och var inte ute och drack och strulade runt som yngre.
(Det kanske man skulle gjort men är man inte uppfostrad på det sättet så)
Tycker om att resa själv och inte fösas runt i grupp
Gärna i mer än två-tre veckor varje sommar med tåg
Nej, har inte några diagnoser etc. även om en del "Hobby psykologer" skulle uttrycka det så
Och jo, det har funnits ett antal fruntimmer som varit intresserad av mig - kanske mest som jourhavande fröpåse ? - men är man inte intresserad av någon som redan har barn med andra och/eller varit runt med halva kompanier så ..
Då läser du ju inte det jag skriver utan placerar dig i cirkelresonemanget återigen. Du illustrerar med den texten ditt egentliga problem: Du VILL befinna dig i en depression. Det är väl bekvämt att inte behöva anstränga sig.