• Jimmy75

brusten i ovisshet

+ 1 på vad tidigare har sagt. Fruktansvärt jobbigt, det förstår jag, men inget du kan göra för att påverka i positiv riktning. Och gör dig inte otjänsten att själv försöka hitta och tillskriva det olika förklaringar så som att kvinnor vill ha badboys etc. Den enda som förlorar på det i längden är du själv. Människor är olika och av någon anledning var väl det du sa något som gav henne dåliga vibbar eller representerade något hon har dåliga erfarenheter av sedan tidigare. Bättre man upptäcker såna saker tidigare än senare. I de flesta fall har människor trots allt ganska god förmåga att göra det urvalet, men eftersom man kommer in med olika erfarenheter och bakgrunder delar man inte alltid den uppfattningen. Hon har mest troligt uppfattat något som i slutändan hade lett till samma resultat, även om ni hade träffats. Förstår att du gärna vill ha en förklaring eller ett avslut men hon kanske inte kan ge dig en förklaring som du accepterar iallafall.  Det kan finnas flera skäl (för dig och oss okända) som gör att hennes agerande här trots allt är det bästa....eller minst dåliga.

Tråkigt när det händer, men det som är tråkigt i nuet är inte sällan det som leder till något ännu bättre längre fram.

Skickar en tröstande digital kram.

• Jimmy75
    enzamfar skrev 2025-08-03 19:32:37 följande:

Tack alla för era svar och fina ord.
    ni har säkert rätt och det är väll bara att försöka glömma henne men det skriker i mig att det kunde ha varit vackert 

får hoppas att hon en dag hör av sig så får vi se vad som händer, samtidigt förstår jag hennes situation och att det är för mycket emotionellt men det var så fint innan jag öppnade upp mig.

jobbigt för oss både killar och tjejer som vill bara det bästa med ett rent gott hjärta att behöva ?laga? trasiga själar eller vad jag ska säga.

sedan, ja jag har stängt ner mitt Tinder konto och har ingen lust att skapa nytt efter det här, kommer ta tid. Hon var verkligen 1 av många, vissa saker märker man bara för man ändå jobbar med människor och kan lösa av vissa mönster men självklart måste man träffas. sedan anande det inte hade blivit något men då vet man från bådas håll att man försökte iaf, tråkigt såhär.

kommer ta en bra stund och släppa den här tyngden och tankarna.

ha det gott alla

Det får lov att göra ont och man får lov att vara besviken. Vi har de känslorna av en anledning. Låt dem finnas där men fastna inte i besvikelsen och tankemönster kring vad du saknar eller inte har.

Det blir lätt som en jäkla klyscha när det gör ont, men det blir bättre. You got this!

Svar på tråden brusten i ovisshet