BF April 2026
Hej!
Jag fick ett svagt plus idag på testa-tidigt. Är bara på ÄL + 10, beräknad mens imorgon då jag har en kort lutealfas. Men har aldrig fått spökstreck så jag tror det stämmer.
Det är sjunde gången jag blir gravid, har två barn och en jobbig resa med ofrivillig barnlöshet, IVF och missfall bakom mig. Fått två missfall senaste året, och det här är den absolut sista chansen att få vårt tredje barn. Tiden kommer gå så fruktansvärt långsamt nu? mina 4 missfall har skett runt vecka 8, så tiden fram tills dess blir hemsk. Skulle vara skönt att bolla med er andra som också väntar :)
kunde vart jag som skrev. har också två barn, och är gravid för sjunde gången. Ena barnet är IVF, ena naturligt. Två MA efter man sett hjärtslag. En kemisk. Och ett spontant missfall. vågar inte riktigt tro att det skall få gå vägen den här gången. 6+3 idag och ska göra vul på 6+5. Illamående som kommer och går, och så fort det försvinner tror jag att det avstannat (pga dåliga erfarenheter av symtom som försvinner innan..) idag är en dålig dag (Dvs jag mår bra och känner inget).