• Anonym (Anonym signatur)

Har han berättat om mig ?

Hej! Tror ni att min dejt har sagt nåt om mig till sina vänner eller familj än ? Vi har skrivit med varandra varje dag i ca 2 månader och vi skriver väldigt flörtigt, vi har inte träffats än men vi har pratat om att träffas nåt snart och börja dejta seriöst. Nån gång när jag frågade vad han gjorde så skrev han att han hjälpte en kompis att flytta , han har skrivit träffar dottern (han har en dotter som han träffar några timmar i veckan och nån gång har han skrivit "är hos mamma skriver sen" och nämnt nåt om sin pappa nån gång när jag har frågat vad han gör men det kanske inte betyder att han var berättat om mig för dom . Är bara lite nyfiken hans vänner lär väl märka att det plingar i hans telefon flera gånger om jag har skrivit till honom när han har träffat dom

• Svar på tråden Har han berättat om mig ?
  • Anonym (Kanske)

Låter fint att ni pratar och pågått i 2månader
    men helt ärligt borde han träffa dig först för verkligheten och telefon är olika saker.

kroppsspråk dofter personkemin irl, beteende inför varandra det är många saker där, så träffa varandra först och se hur det känns 

annars fråga bara?!
    är det seriöst så ska ni kunna prata om allt!

jag fick prata med det vad jag trodde skulle bli en vacker dejt (personlighet!) och något fint att bygga på i bara 4 dagar konstant 10h om dagen i telefon galet 

sen när jag nämnde känslor backade hon totalt så var glad med det du har och träffa varandra först!

Anonym (f) skrev 2025-08-04 17:23:29 följande:

Nej, ni dejtar inte ens.

Nej det kanske vi inte gör men vi är definitivt mer än bara vänner iaf
  • Anonym (f)
    Anonym (Anonym signatur) skrev 2025-08-04 17:25:29 följande:
    Nej det kanske vi inte gör men vi är definitivt mer än bara vänner iaf
    Vilket blir i samma fack som KK. KK berättar man inte för familjen om. 
    Anonym (Kanske) skrev 2025-08-04 17:17:03 följande:

Låter fint att ni pratar och pågått i 2månader
    men helt ärligt borde han träffa dig först för verkligheten och telefon är olika saker.

kroppsspråk dofter personkemin irl, beteende inför varandra det är många saker där, så träffa varandra först och se hur det känns 

annars fråga bara?!
    är det seriöst så ska ni kunna prata om allt!

jag fick prata med det vad jag trodde skulle bli en vacker dejt (personlighet!) och något fint att bygga på i bara 4 dagar konstant 10h om dagen i telefon galet 

sen när jag nämnde känslor backade hon totalt så var glad med det du har och träffa varandra först!

Ok, vi har pratat om att träffas snart men jag förstår att han inte kan träffas när som helst för att han har barn, han säger iaf att han inte pratar med andra tjejer än mig och att han vill träffa mig seriöst och att han dotterns mamma inte är tillsammans längre så hoppas inte att han ljuger om det
  • Anonym (f)

Inte träffas när som helst för han har sitt barn några timmar i veckan...

• Anonym (=)

En dotter som han träffar några timmar i veckan?
    Har han övervakat umgänge?

• Anonym (=)

Nej, knappast
    Ni har inte ens träffats

• Mrs Moneybags

Nej jag tror inte att han ser det som att ni är ett par ännu. Rent krasst är det ju många som chattar med ett antal olika personer samtidigt. 

Varför har ni inte träffats än? Bor ni i olika delar av landet? 

• En glad tjej
    Anonym (Anonym signatur) skrev 2025-08-04 17:05:40 följande:
    Har han berättat om mig ?

Hej! Tror ni att min dejt har sagt nåt om mig till sina vänner eller familj än ? Vi har skrivit med varandra varje dag i ca 2 månader och vi skriver väldigt flörtigt, vi har inte träffats än men vi har pratat om att träffas nåt snart och börja dejta seriöst. Nån gång när jag frågade vad han gjorde så skrev han att han hjälpte en kompis att flytta , han har skrivit träffar dottern (han har en dotter som han träffar några timmar i veckan och nån gång har han skrivit "är hos mamma skriver sen" och nämnt nåt om sin pappa nån gång när jag har frågat vad han gör men det kanske inte betyder att han var berättat om mig för dom . Är bara lite nyfiken hans vänner lär väl märka att det plingar i hans telefon flera gånger om jag har skrivit till honom när han har träffat dom

Efter så lång tids skrivande borde ni kunnat få till en träff. Han kanske berättat att du är en vän eller nåt, har man inte träffats dejtar man inte.
Svar på tråden Har han berättat om mig ?