Inlägg från: Anonym (Görslut) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Görslut)

Jag vill ligga med min sambo

Anonym (munken) skrev 2025-08-05 09:22:36 följande:
    Jag vill ligga med min sambo

Min sambo har blivit totalt avvisande mot mig under hela semestern. Hon skyller alltid att hon är för trött, har huvudvärk eller något annat. Igår kväll hittade jag hennes dildo bredvid sängen. Så den går bra att köra med när jag inte är där.Vi kan hålla på och kyssas och mysa men sen så kommer vi inget längre. 

Häromdagen berättade hon om hennes ex som kunde säga följande när hon var avvisande? Du behöver bara ligga ned och ta emot? och så körde han igång. Hon sa att hon var väldigt glad att jag inte var på detta sätt

Hur tar jag upp ?problemet? om vår sexlösa semester samtidigt som hon inte känner det som att jag pressar henne till att ligga med mig bara för att hon tycker synd om. mig.

Gör slut bara, det kommer inte bli bättre oavsett hur mycket du pratar/kommunicerar, ger henne utrymme, frågar vad som är fel, gör allt jobb i hemmet, berättar hur viktigt du tycker det är med sex osv. eftersom hon inte själv berättar vad som är fel.

Hade hon velat ligga så hade hon gjort det.
  • Anonym (Görslut)

Om man ska se det lite mer krasst också; Är hon så pass kul och bra i sängen så det är värt allt krångel bara för att kanske få henne i säng igen en gång om året?
    Det kanske vore roligare för dig att hitta någon annan som är kåt på dig och VILL ligga med dig.

• Anonym (Görslut)
    Anonym (munken) skrev 2025-08-07 00:58:47 följande:
    Hon var väldigt vild under sin ungdom och upp fram till typ 25 då hon ofta hamnade i en del struliga situationer. Många av situationerna är som trauman för henne idag. Därför vill inte jag vara för på när det gäller sex utan jag vill att det ska komma naturligt för henne.
    Men då kanske hon ska ta tag i sina trauman.
    Bara för att hon traumatiserad av sitt vilda ungdomsliv betyder inte att du måste nöja dig med ett sexlöst liv och förhållande.
    Det är inte ditt jobb att fixa henne, och nu straffar hon bara dig för att hon har ett förflutet som hon inte trivs med.
    Nej, hade hon velat ligga med dig så hade hon gjort det.
  • Anonym (Görslut)
    Anonym (munken) skrev 2025-08-10 03:40:20 följande:
    Vi hade ett långt samtal om situationen idag. Hon säger att hon älskar mig. Hon älskar närhet och tycker jag är attraktiv. Men sex känns bara meningslöst känner hon. Hon berättade att hon använde sin dildo för någon dag sedan för att kanske få igång lusten hos sig själv. Det kanske sitter i henne men det får mig att känna mig värdelös som man. Att bara vara som två vänner känns meningslös.
    Då vet du svart på vitt att hon är helt ointresserad av att ha sex, så då får du hitta någon annan att ha sex med, slösa inte mer av din tid
  • Anonym (Görslut)

Sluta slösa din tid och gör slut bara, det kommer inte bli bättre.
    Det spelar ingen roll vad du gör, det är HON som inte vill ligga, gör du något fel så måste hon säga vad du gör fel, är hon inte intresserad av sex så är det hon som måste vilja göra sig själv intresserad av sex.
    Men hon kommer inte göra det, du slösar bara bort ditt liv. Gör slut och hitta någon som VILL LIGGA

• Anonym (Görslut)
    Anonym (munken) skrev 2025-08-15 22:06:34 följande:
    Vi har det väldigt bra annars. Hon är min bästa vän. Vi kan ha djupa och flummiga diskussione. Då och då köper jag blommor på vardagar bara för att överraska. Jag har bjudit henne på 2 resor i sommar så jag är inte snål. Men jag känner mig nästan lite utnyttjad då jag ger och ger och ger men egentligen får väldigt lite tillbaka förutom en snäll vän. Min förhoppning är att vinska hitta tillbaka till varandra som ett romantiskt par.
    Men hon vill ju inte hitta tillbaka, hon tycker det är skönt att hon slipper ha sex med dig, är det inte bättre att du bara inser det? Det är inte ditt jobb att slå knut på dig själv för att försöka fixa hennes sexlust, hade hon velat ha sex med dig så hade hon haft sex med dig.

Är hon så jävla bra i sängen så det är värt allt krångel för att kanske få till ett ligg med henne? Hon vill ju inte ligga med dig.
Svar på tråden Jag vill ligga med min sambo