• Anonym (E)

Förlorat hoppet

Jag förstår också att det är jobbigt, men jag håller med ovan, det är inte alls särskilt långe eller ovanligt.

Lättare sagt än gjort men jag tror att du måste försöka slappna av, tänk inte på ägglossningen, ligg när ni känner för det helt enkelt, lev på som "vanligt", svårt att förklara

Jag känner folk som haft det lätt att bli gravid och fullfölja graviditet, jag känner folk som blivit gravida där det slutar i missfall föera gånger, jag känner en kompis som kämpade i 5-6 år, det var svårt att bli gravid och svårt att behålla, jag känner flera som har fått gå via ivf, jag känner en som gav upp helt och lägger allt på hundarna istället, jag känner en som försökte i ca 8 månader men blev sen bjuden på ett bröllop (tärna) där hon gärna inte ville ha en jättemage så hon skulle ta en liten paus från försökandet men då tog dwt sig månad 2 iaf. Det jag vill få fram är att allas resa är olika och en del har tyvärr mer hinder än andra och destinationen kanske inte blir den man tänkt sig men fram kommer man

Svar på tråden Förlorat hoppet