50 åring gamer?
Jag hade inte varit intresserad av en relation med en gamer - igen!
Fick barn med en (ett ex. idag) och det var helt omöjligt att få mannen att delta i familjelivet, med alla måsten och krav. Det gick heller inte att få med mannen på roliga, gemensamma aktiviteter då han inte hade tid pga spelandet, inte ville eller bara betedde sig surt kring allt som inte handlade om att spela.
Tyvärr en riktig soffpotatis, med noll intresse för ett hälsosamt liv och att planera framtid tillsammans. Barnen har påverkats negativt av allt som skett under deras uppväxt, utifrån våra olikheter kring intressen, värderingar och allt annat i en relation.
Och nu kämpar jag med att få med mina vuxna och tonåriga barn att må bra och hitta ett driv, där det tydligt märks att pappans gener påverkar massor.
Hade jag vetat mer när jag som yngre valde partner att skaffa barn med så hade jag definitivt letat efter någon som är rolig att vara med, någon som har några intressen gemensamma med mig så att vi har naturliga sätt att umgås utöver vardagslivet i övrigt, och som har liknande värderingar.
Det kan ev. bli bra för er, men om du redan känner dig tveksam så är det nog bäst att söka någon annan partner. Detta innan du faller för honom!
Lycka till!