50 åring gamer?
Inget fel att spela om man gör det 1-2 timmar som avkoppling någon gång ibland men inte som huvudsyssla på fritiden.
Säger du så till folk som har häst eller spelar fotboll också? Eller vissa intressen fina och andra fula?
Säger du så till folk som har häst eller spelar fotboll också? Eller vissa intressen fina och andra fula?
Att han spelar förstår jag inte problemet med, det gör min man också och har gjort de senaste 30 åren. Inga problem alls. Konstigare är att din dejt sätter sig och spelar när ni skulle ha umgåtts. Så beter man sig faktiskt inte. Man tar inte hem en besökare och sen ägnar sig åt sitt och lämnar dejten åt sitt öde. Det är skumt och väldigt märkligt. Hade min dejt gjort så hade det inte blivit nån mer dejt. Aldrig att min man hade satt sig och spelat när jag var hos honom (innan vi flyttade ihop)!
Och tänk, det har jag ju inte heller hävdat!
Varför hittar du på saker om andra? Är det när du inte har några rimliga argument mot det som faktiskt skrivs? Det ser lite ut så.
Vilka tv- och datorspel har du provat, undrar jag? Du verkar ha en så konstig syn på spel.
Är du emot andra stillsamma aktiviteter som stickning, pianospel och läsning också?