Inlägg från: Anonym (Hmm..) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hmm..)

Hjälp mig förstå honom

Säker på att han är singel? Låter inte så alls.

• Anonym (Hmm..)

Exakt HUR MÅNGA trådar tänker du starta här????

Tips 1 - Fråga HONOM allt du undrar

Tips 2 - Åk och träffa honom IRL så vet du om det finns nåt intresse eller ej

Han är arbetslös och har barnet några timmar/vecka = All tid i världen,  så finns det minsta lilla uns av intresse och han är singel borde han inte säga nej till det 

Tips 3 - GLÖM honom och försök hitta någon som faktiskt är intresserad av dig och vill både prata i telefon och träffas

• Anonym (Hmm..)
    Anonym (Anonym signatur) skrev 2025-08-06 18:50:16 följande:
    Ja och hur ska jag fråga honom allt jag behöver veta då ? du som är expert kan berätta hur man ska göra 🤨 🙄
    Ni skriver väl dagligen?
    Skriv "hur kommer det sig att du bor hos din pappa? Letar du eget boende eller hur har du tänkt?"

Vet du om han är arbetssökande eller sjukskriven? Om han söker arbete kan du fråga hur det går? Vad han jobbat med tidigare och vad han söker nu? Är han sjukskriven eller sjukpensionär kan det vara känsligt.

Du kan fråga vad han och dottern tycker om att göra, hur gammal hon var när det tog slut med mamman o.s.v. Kanske även om hon har eget rum hos hans pappa eller om hon sover i hans rum. Då får du veta om han kan/får ha henne över natten.

Alltså helt vanliga lära känna varandra frågor. Tycker han om att resa, vara i naturen, har han husdjur m.m.
    Vad vet han om dig? Hur och var du bor? Att du inte vill ha barn? Din diagnos? Om du haft nåt långt förhållande tidigare?

Vad pratar ni egentligen om? Fint väder idag typ?
  • Anonym (Hmm..)
    Anonym (hejtråd) skrev 2025-08-07 11:58:43 följande:

Du är förvånad över att han behöver planera ett telefonsamtal men du kan inte ta en dejt utan att den är inplanerad med flera dagar. 

Ts kanske måste rådgöra/stämma av med personalen när det passar?

Kan ni träffas nån annanstans ts? En fika på stan eller nåt?

Sova över kommer definitivt inte ske vid första mötet, första tiden. Om ni nu kommer på nån dejt nån dag. Ser ju inte ut så.
Svar på tråden Hjälp mig förstå honom